Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3098

Başlık: Интернет-технології як маркетинговий інструмент просування на ринку страхових продуктів
Diğer Başlıklar: Internet-technology as a marketing tool for promotion in the market of insurance products
Yazarlar: Миронець, Сергій Вікторович
Mironets, Sergiy
Yayın Tarihi: 6-Haz-2014
Date of entry: 6-Haz-2014
Özet: Використання інтернет-інструментів у маркетинговій системі страхової компанії є необхідним, важливим і актуальним методом реклами, розповсюдження і просування страхових продуктів на ринок. Страхові компанії не повинні обходити увагою сучасні методи і технології, якими вже активно користуються західні компанії. Адже саме використання сучасних маркетингових інструментів дозволить їм виділиться на загальном на загальному фоні страхового ринку і зберегти стійку увагу до себе з боку споживачів, що є необхідною умовою виживання в сучасному ринковому світі.у фоні страхового ринку і зберегти стійку увагу до себе з боку споживачів, що є необхідною умовою виживання в сучасному ринковому світі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3098
Content type: Article
Koleksiyonlarda Görünür:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Avtoreferat_Myronets.odt42,87 kBOpenDocument TextGöster/Aç
Avtoreferat_Myronets.pdf110,91 kBAdobe PDFGöster/Aç
Avtoreferat_Myronets.djvu48,19 kBDjVuGöster/Aç
Avtoreferat_Myronets__COVER.png113,13 kBimage/pngGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları