Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3098

ชื่อเรื่อง: Интернет-технології як маркетинговий інструмент просування на ринку страхових продуктів
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Internet-technology as a marketing tool for promotion in the market of insurance products
ผู้แต่ง: Миронець, Сергій Вікторович
Mironets, Sergiy
วันที่เผยแพร่: 6-มิถ-2014
Date of entry: 6-มิถ-2014
บทคัดย่อ: Використання інтернет-інструментів у маркетинговій системі страхової компанії є необхідним, важливим і актуальним методом реклами, розповсюдження і просування страхових продуктів на ринок. Страхові компанії не повинні обходити увагою сучасні методи і технології, якими вже активно користуються західні компанії. Адже саме використання сучасних маркетингових інструментів дозволить їм виділиться на загальном на загальному фоні страхового ринку і зберегти стійку увагу до себе з боку споживачів, що є необхідною умовою виживання в сучасному ринковому світі.у фоні страхового ринку і зберегти стійку увагу до себе з боку споживачів, що є необхідною умовою виживання в сучасному ринковому світі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3098
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Avtoreferat_Myronets.odt42,87 kBOpenDocument Textดู/เปิด
Avtoreferat_Myronets.pdf110,91 kBAdobe PDFดู/เปิด
Avtoreferat_Myronets.djvu48,19 kBDjVuดู/เปิด
Avtoreferat_Myronets__COVER.png113,13 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น

Admin Tools