Por favor use este identificador para citas ou ligazóns a este item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3098

Заглавие: Интернет-технології як маркетинговий інструмент просування на ринку страхових продуктів
Други Заглавия: Internet-technology as a marketing tool for promotion in the market of insurance products
Автори: Миронець, Сергій Вікторович
Mironets, Sergiy
Дата на Публикуване: 6-Юни-2014
Date of entry: 6-Юни-2014
Резюме: Використання інтернет-інструментів у маркетинговій системі страхової компанії є необхідним, важливим і актуальним методом реклами, розповсюдження і просування страхових продуктів на ринок. Страхові компанії не повинні обходити увагою сучасні методи і технології, якими вже активно користуються західні компанії. Адже саме використання сучасних маркетингових інструментів дозволить їм виділиться на загальном на загальному фоні страхового ринку і зберегти стійку увагу до себе з боку споживачів, що є необхідною умовою виживання в сучасному ринковому світі.у фоні страхового ринку і зберегти стійку увагу до себе з боку споживачів, що є необхідною умовою виживання в сучасному ринковому світі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3098
Content type: Article
Показва се в Колекции:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
Avtoreferat_Myronets.odt42,87 kBOpenDocument TextИзглед/Отваряне
Avtoreferat_Myronets.pdf110,91 kBAdobe PDFИзглед/Отваряне
Avtoreferat_Myronets.djvu48,19 kBDjVuИзглед/Отваряне
Avtoreferat_Myronets__COVER.png113,13 kBimage/pngИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.

Ferramentas administrativas