Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3098

Titel: Интернет-технології як маркетинговий інструмент просування на ринку страхових продуктів
Övriga titlar: Internet-technology as a marketing tool for promotion in the market of insurance products
Författare: Миронець, Сергій Вікторович
Mironets, Sergiy
Utgivningsdatum: 6-jun-2014
Date of entry: 6-jun-2014
Sammanfattning: Використання інтернет-інструментів у маркетинговій системі страхової компанії є необхідним, важливим і актуальним методом реклами, розповсюдження і просування страхових продуктів на ринок. Страхові компанії не повинні обходити увагою сучасні методи і технології, якими вже активно користуються західні компанії. Адже саме використання сучасних маркетингових інструментів дозволить їм виділиться на загальном на загальному фоні страхового ринку і зберегти стійку увагу до себе з боку споживачів, що є необхідною умовою виживання в сучасному ринковому світі.у фоні страхового ринку і зберегти стійку увагу до себе з боку споживачів, що є необхідною умовою виживання в сучасному ринковому світі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3098
Content type: Article
Samling:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Fulltext och övriga filer i denna post:
Fil Beskrivning StorlekFormat 
Avtoreferat_Myronets.odt42,87 kBOpenDocument TextVisa/Öppna
Avtoreferat_Myronets.pdf110,91 kBAdobe PDFVisa/Öppna
Avtoreferat_Myronets.djvu48,19 kBDjVuVisa/Öppna
Avtoreferat_Myronets__COVER.png113,13 kBimage/pngVisa/Öppna


Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!

Admin Tools