Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3098

Název: Интернет-технології як маркетинговий інструмент просування на ринку страхових продуктів
Další názvy: Internet-technology as a marketing tool for promotion in the market of insurance products
Autoři: Миронець, Сергій Вікторович
Mironets, Sergiy
Datum vydání: 6-čer-2014
Date of entry: 6-čer-2014
Abstrakt: Використання інтернет-інструментів у маркетинговій системі страхової компанії є необхідним, важливим і актуальним методом реклами, розповсюдження і просування страхових продуктів на ринок. Страхові компанії не повинні обходити увагою сучасні методи і технології, якими вже активно користуються західні компанії. Адже саме використання сучасних маркетингових інструментів дозволить їм виділиться на загальном на загальному фоні страхового ринку і зберегти стійку увагу до себе з боку споживачів, що є необхідною умовою виживання в сучасному ринковому світі.у фоні страхового ринку і зберегти стійку увагу до себе з боку споживачів, що є необхідною умовою виживання в сучасному ринковому світі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3098
Content type: Article
Vyskytuje se v kolekcích:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Avtoreferat_Myronets.odt42,87 kBOpenDocument TextZobrazit/otevřít
Avtoreferat_Myronets.pdf110,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Avtoreferat_Myronets.djvu48,19 kBDjVuZobrazit/otevřít
Avtoreferat_Myronets__COVER.png113,13 kBimage/pngZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Admin Tools