Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3098

Title: Интернет-технології як маркетинговий інструмент просування на ринку страхових продуктів
Other Titles: Internet-technology as a marketing tool for promotion in the market of insurance products
Authors: Миронець, Сергій Вікторович
Mironets, Sergiy
Issue Date: 6-jún-2014
Date of entry: 6-jún-2014
Abstract: Використання інтернет-інструментів у маркетинговій системі страхової компанії є необхідним, важливим і актуальним методом реклами, розповсюдження і просування страхових продуктів на ринок. Страхові компанії не повинні обходити увагою сучасні методи і технології, якими вже активно користуються західні компанії. Адже саме використання сучасних маркетингових інструментів дозволить їм виділиться на загальном на загальному фоні страхового ринку і зберегти стійку увагу до себе з боку споживачів, що є необхідною умовою виживання в сучасному ринковому світі.у фоні страхового ринку і зберегти стійку увагу до себе з боку споживачів, що є необхідною умовою виживання в сучасному ринковому світі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3098
Content type: Article
Ebben a gyűjteményben:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Avtoreferat_Myronets.odt42,87 kBOpenDocument TextMegtekintés/Megnyitás
Avtoreferat_Myronets.pdf110,91 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás
Avtoreferat_Myronets.djvu48,19 kBDjVuMegtekintés/Megnyitás
Avtoreferat_Myronets__COVER.png113,13 kBimage/pngMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

Інструменти адміністратора