Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3098

Pealkiri: Интернет-технології як маркетинговий інструмент просування на ринку страхових продуктів
Teised pealkirjad: Internet-technology as a marketing tool for promotion in the market of insurance products
Autor: Миронець, Сергій Вікторович
Mironets, Sergiy
Ilmumisaasta: 6-juu-2014
Date of entry: 6-juu-2014
Kokkuvõte: Використання інтернет-інструментів у маркетинговій системі страхової компанії є необхідним, важливим і актуальним методом реклами, розповсюдження і просування страхових продуктів на ринок. Страхові компанії не повинні обходити увагою сучасні методи і технології, якими вже активно користуються західні компанії. Адже саме використання сучасних маркетингових інструментів дозволить їм виділиться на загальном на загальному фоні страхового ринку і зберегти стійку увагу до себе з боку споживачів, що є необхідною умовою виживання в сучасному ринковому світі.у фоні страхового ринку і зберегти стійку увагу до себе з боку споживачів, що є необхідною умовою виживання в сучасному ринковому світі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3098
Content type: Article
Asub kollektsiooni(de)s:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Failid selles objektis:
Fail Kirjeldus SuurusFormaat 
Avtoreferat_Myronets.odt42,87 kBOpenDocument TextVaata/Ava
Avtoreferat_Myronets.pdf110,91 kBAdobe PDFVaata/Ava
Avtoreferat_Myronets.djvu48,19 kBDjVuVaata/Ava
Avtoreferat_Myronets__COVER.png113,13 kBimage/pngVaata/Ava


Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.

Admin Tools