Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3098

タイトル: Интернет-технології як маркетинговий інструмент просування на ринку страхових продуктів
その他のタイトル: Internet-technology as a marketing tool for promotion in the market of insurance products
著者: Миронець, Сергій Вікторович
Mironets, Sergiy
発行日: 6-6月-2014
Date of entry: 6-6月-2014
抄録: Використання інтернет-інструментів у маркетинговій системі страхової компанії є необхідним, важливим і актуальним методом реклами, розповсюдження і просування страхових продуктів на ринок. Страхові компанії не повинні обходити увагою сучасні методи і технології, якими вже активно користуються західні компанії. Адже саме використання сучасних маркетингових інструментів дозволить їм виділиться на загальном на загальному фоні страхового ринку і зберегти стійку увагу до себе з боку споживачів, що є необхідною умовою виживання в сучасному ринковому світі.у фоні страхового ринку і зберегти стійку увагу до себе з боку споживачів, що є необхідною умовою виживання в сучасному ринковому світі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3098
Content type: Article
出現コレクション:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
Avtoreferat_Myronets.odt42,87 kBOpenDocument Text見る/開く
Avtoreferat_Myronets.pdf110,91 kBAdobe PDF見る/開く
Avtoreferat_Myronets.djvu48,19 kBDjVu見る/開く
Avtoreferat_Myronets__COVER.png113,13 kBimage/png見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

Ferramentas administrativas