Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3098

Título: Интернет-технології як маркетинговий інструмент просування на ринку страхових продуктів
Outros títulos: Internet-technology as a marketing tool for promotion in the market of insurance products
Authors: Миронець, Сергій Вікторович
Mironets, Sergiy
Data de edición: 6-Jun-2014
Date of entry: 6-Jun-2014
Resumo: Використання інтернет-інструментів у маркетинговій системі страхової компанії є необхідним, важливим і актуальним методом реклами, розповсюдження і просування страхових продуктів на ринок. Страхові компанії не повинні обходити увагою сучасні методи і технології, якими вже активно користуються західні компанії. Адже саме використання сучасних маркетингових інструментів дозволить їм виділиться на загальном на загальному фоні страхового ринку і зберегти стійку увагу до себе з боку споживачів, що є необхідною умовою виживання в сучасному ринковому світі.у фоні страхового ринку і зберегти стійку увагу до себе з боку споживачів, що є необхідною умовою виживання в сучасному ринковому світі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3098
Content type: Article
Aparece nas ColecciónsНаукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Arquivos neste item
Arquivo Descrición TamañoFormato 
Avtoreferat_Myronets.odt42,87 kBOpenDocument TextVer/abrir
Avtoreferat_Myronets.pdf110,91 kBAdobe PDFVer/abrir
Avtoreferat_Myronets.djvu48,19 kBDjVuVer/abrir
Avtoreferat_Myronets__COVER.png113,13 kBimage/pngVer/abrir


Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados

Administrativa verktyg