Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3098

Teitl: Интернет-технології як маркетинговий інструмент просування на ринку страхових продуктів
Teitlau Eraill: Internet-technology as a marketing tool for promotion in the market of insurance products
Awduron: Миронець, Сергій Вікторович
Mironets, Sergiy
Dyddiad Cyhoeddi: 6-Jun-2014
Date of entry: 6-Jun-2014
Crynodeb: Використання інтернет-інструментів у маркетинговій системі страхової компанії є необхідним, важливим і актуальним методом реклами, розповсюдження і просування страхових продуктів на ринок. Страхові компанії не повинні обходити увагою сучасні методи і технології, якими вже активно користуються західні компанії. Адже саме використання сучасних маркетингових інструментів дозволить їм виділиться на загальном на загальному фоні страхового ринку і зберегти стійку увагу до себе з боку споживачів, що є необхідною умовою виживання в сучасному ринковому світі.у фоні страхового ринку і зберегти стійку увагу до себе з боку споживачів, що є необхідною умовою виживання в сучасному ринковому світі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3098
Content type: Article
Ymddengys yng Nghasgliadau:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Ffeiliau yn yr Eitem Hon:
Ffeil Disgrifiad MaintFformat 
Avtoreferat_Myronets.odt42,87 kBOpenDocument TextGweld/Agor
Avtoreferat_Myronets.pdf110,91 kBAdobe PDFGweld/Agor
Avtoreferat_Myronets.djvu48,19 kBDjVuGweld/Agor
Avtoreferat_Myronets__COVER.png113,13 kBimage/pngGweld/Agor


Diogelir eitemau yn DSpace gan hawlfraint, a chedwir pob hawl, onibai y nodir fel arall.

Yönetim Araçları