Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3098

Tytuł: Интернет-технології як маркетинговий інструмент просування на ринку страхових продуктів
Inne tytuły: Internet-technology as a marketing tool for promotion in the market of insurance products
Authors: Миронець, Сергій Вікторович
Mironets, Sergiy
Data wydania: 6-cze-2014
Date of entry: 6-cze-2014
Abstract: Використання інтернет-інструментів у маркетинговій системі страхової компанії є необхідним, важливим і актуальним методом реклами, розповсюдження і просування страхових продуктів на ринок. Страхові компанії не повинні обходити увагою сучасні методи і технології, якими вже активно користуються західні компанії. Адже саме використання сучасних маркетингових інструментів дозволить їм виділиться на загальном на загальному фоні страхового ринку і зберегти стійку увагу до себе з боку споживачів, що є необхідною умовою виживання в сучасному ринковому світі.у фоні страхового ринку і зберегти стійку увагу до себе з боку споживачів, що є необхідною умовою виживання в сучасному ринковому світі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3098
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Strumenti di amministrazione