Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3098

Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorМиронець, Сергій Вікторович-
dc.contributor.authorMironets, Sergiy-
dc.date.accessioned2014-06-06T09:12:50Z-
dc.date.available2014-06-06T09:12:50Z-
dc.date.issued2014-06-06T09:12:50Z-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3098-
dc.description.abstractВикористання інтернет-інструментів у маркетинговій системі страхової компанії є необхідним, важливим і актуальним методом реклами, розповсюдження і просування страхових продуктів на ринок. Страхові компанії не повинні обходити увагою сучасні методи і технології, якими вже активно користуються західні компанії. Адже саме використання сучасних маркетингових інструментів дозволить їм виділиться на загальном на загальному фоні страхового ринку і зберегти стійку увагу до себе з боку споживачів, що є необхідною умовою виживання в сучасному ринковому світі.у фоні страхового ринку і зберегти стійку увагу до себе з боку споживачів, що є необхідною умовою виживання в сучасному ринковому світі.-
dc.titleИнтернет-технології як маркетинговий інструмент просування на ринку страхових продуктівuk
dc.title.alternativeInternet-technology as a marketing tool for promotion in the market of insurance products-
dc.typeArticleuk
Ebben a gyűjteményben:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Avtoreferat_Myronets.odt42,87 kBOpenDocument TextMegtekintés/Megnyitás
Avtoreferat_Myronets.pdf110,91 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás
Avtoreferat_Myronets.djvu48,19 kBDjVuMegtekintés/Megnyitás
Avtoreferat_Myronets__COVER.png113,13 kBimage/pngMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

Admin Tools