Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3098

Tittel: Интернет-технології як маркетинговий інструмент просування на ринку страхових продуктів
Alternative titler: Internet-technology as a marketing tool for promotion in the market of insurance products
Authors: Миронець, Сергій Вікторович
Mironets, Sergiy
Utgivelsesdato: 6-jun-2014
Date of entry: 6-jun-2014
Abstrakt: Використання інтернет-інструментів у маркетинговій системі страхової компанії є необхідним, важливим і актуальним методом реклами, розповсюдження і просування страхових продуктів на ринок. Страхові компанії не повинні обходити увагою сучасні методи і технології, якими вже активно користуються західні компанії. Адже саме використання сучасних маркетингових інструментів дозволить їм виділиться на загальном на загальному фоні страхового ринку і зберегти стійку увагу до себе з боку споживачів, що є необхідною умовою виживання в сучасному ринковому світі.у фоні страхового ринку і зберегти стійку увагу до себе з боку споживачів, що є необхідною умовою виживання в сучасному ринковому світі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3098
Content type: Article
Vises i samlingene:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Tilhørende filer:
Fil Beskrivelse StørrelseFormat 
Avtoreferat_Myronets.odt42,87 kBOpenDocument TextVis/Åpne
Avtoreferat_Myronets.pdf110,91 kBAdobe PDFVis/Åpne
Avtoreferat_Myronets.djvu48,19 kBDjVuVis/Åpne
Avtoreferat_Myronets__COVER.png113,13 kBimage/pngVis/Åpne


Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright

Yönetim Araçları