Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3098

Title: Интернет-технології як маркетинговий інструмент просування на ринку страхових продуктів
Other Titles: Internet-technology as a marketing tool for promotion in the market of insurance products
Authors: Миронець, Сергій Вікторович
Mironets, Sergiy
Issue Date: 6-Jun-2014
Date of entry: 6-Jun-2014
Abstract: Використання інтернет-інструментів у маркетинговій системі страхової компанії є необхідним, важливим і актуальним методом реклами, розповсюдження і просування страхових продуктів на ринок. Страхові компанії не повинні обходити увагою сучасні методи і технології, якими вже активно користуються західні компанії. Адже саме використання сучасних маркетингових інструментів дозволить їм виділиться на загальном на загальному фоні страхового ринку і зберегти стійку увагу до себе з боку споживачів, що є необхідною умовою виживання в сучасному ринковому світі.у фоні страхового ринку і зберегти стійку увагу до себе з боку споживачів, що є необхідною умовою виживання в сучасному ринковому світі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3098
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Avtoreferat_Myronets.odt42,87 kBOpenDocument TextView/Open
Avtoreferat_Myronets.pdf110,91 kBAdobe PDFView/Open
Avtoreferat_Myronets.djvu48,19 kBDjVuView/Open
Avtoreferat_Myronets__COVER.png113,13 kBimage/pngView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Strumenti di amministrazione