Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3098

Título : Интернет-технології як маркетинговий інструмент просування на ринку страхових продуктів
Otros títulos : Internet-technology as a marketing tool for promotion in the market of insurance products
Autor : Миронець, Сергій Вікторович
Mironets, Sergiy
Fecha de publicación : 6-jun-2014
Date of entry: 6-jun-2014
Resumen : Використання інтернет-інструментів у маркетинговій системі страхової компанії є необхідним, важливим і актуальним методом реклами, розповсюдження і просування страхових продуктів на ринок. Страхові компанії не повинні обходити увагою сучасні методи і технології, якими вже активно користуються західні компанії. Адже саме використання сучасних маркетингових інструментів дозволить їм виділиться на загальном на загальному фоні страхового ринку і зберегти стійку увагу до себе з боку споживачів, що є необхідною умовою виживання в сучасному ринковому світі.у фоні страхового ринку і зберегти стійку увагу до себе з боку споживачів, що є необхідною умовою виживання в сучасному ринковому світі.
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3098
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Avtoreferat_Myronets.odt42,87 kBOpenDocument TextVisualizar/Abrir
Avtoreferat_Myronets.pdf110,91 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir
Avtoreferat_Myronets.djvu48,19 kBDjVuVisualizar/Abrir
Avtoreferat_Myronets__COVER.png113,13 kBimage/pngVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.

Yönetim Araçları