Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3098

Titel: Интернет-технології як маркетинговий інструмент просування на ринку страхових продуктів
Sonstige Titel: Internet-technology as a marketing tool for promotion in the market of insurance products
Autor(en): Миронець, Сергій Вікторович
Mironets, Sergiy
Erscheinungsdatum: 6-Jun-2014
Date of entry: 6-Jun-2014
Zusammenfassung: Використання інтернет-інструментів у маркетинговій системі страхової компанії є необхідним, важливим і актуальним методом реклами, розповсюдження і просування страхових продуктів на ринок. Страхові компанії не повинні обходити увагою сучасні методи і технології, якими вже активно користуються західні компанії. Адже саме використання сучасних маркетингових інструментів дозволить їм виділиться на загальном на загальному фоні страхового ринку і зберегти стійку увагу до себе з боку споживачів, що є необхідною умовою виживання в сучасному ринковому світі.у фоні страхового ринку і зберегти стійку увагу до себе з боку споживачів, що є необхідною умовою виживання в сучасному ринковому світі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3098
Content type: Article
Enthalten in den Sammlungen:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Avtoreferat_Myronets.odt42,87 kBOpenDocument TextÖffnen/Anzeigen
Avtoreferat_Myronets.pdf110,91 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen
Avtoreferat_Myronets.djvu48,19 kBDjVuÖffnen/Anzeigen
Avtoreferat_Myronets__COVER.png113,13 kBimage/pngÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.

Yönetim Araçları