Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3098

Titre: Интернет-технології як маркетинговий інструмент просування на ринку страхових продуктів
Autre(s) titre(s): Internet-technology as a marketing tool for promotion in the market of insurance products
Auteur(s): Миронець, Сергій Вікторович
Mironets, Sergiy
Date de publication: 6-jui-2014
Date of entry: 6-jui-2014
Résumé: Використання інтернет-інструментів у маркетинговій системі страхової компанії є необхідним, важливим і актуальним методом реклами, розповсюдження і просування страхових продуктів на ринок. Страхові компанії не повинні обходити увагою сучасні методи і технології, якими вже активно користуються західні компанії. Адже саме використання сучасних маркетингових інструментів дозволить їм виділиться на загальном на загальному фоні страхового ринку і зберегти стійку увагу до себе з боку споживачів, що є необхідною умовою виживання в сучасному ринковому світі.у фоні страхового ринку і зберегти стійку увагу до себе з боку споживачів, що є необхідною умовою виживання в сучасному ринковому світі.
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3098
Content type: Article
Collection(s) :Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Avtoreferat_Myronets.odt42,87 kBOpenDocument TextVoir/Ouvrir
Avtoreferat_Myronets.pdf110,91 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir
Avtoreferat_Myronets.djvu48,19 kBDjVuVoir/Ouvrir
Avtoreferat_Myronets__COVER.png113,13 kBimage/pngVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.

Інструменти адміністратора