Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3098

Titolo: Интернет-технології як маркетинговий інструмент просування на ринку страхових продуктів
Titoli alternativi: Internet-technology as a marketing tool for promotion in the market of insurance products
Autori: Миронець, Сергій Вікторович
Mironets, Sergiy
Data: 6-giu-2014
Date of entry: 6-giu-2014
Abstract: Використання інтернет-інструментів у маркетинговій системі страхової компанії є необхідним, важливим і актуальним методом реклами, розповсюдження і просування страхових продуктів на ринок. Страхові компанії не повинні обходити увагою сучасні методи і технології, якими вже активно користуються західні компанії. Адже саме використання сучасних маркетингових інструментів дозволить їм виділиться на загальном на загальному фоні страхового ринку і зберегти стійку увагу до себе з боку споживачів, що є необхідною умовою виживання в сучасному ринковому світі.у фоні страхового ринку і зберегти стійку увагу до себе з боку споживачів, що є необхідною умовою виживання в сучасному ринковому світі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3098
Content type: Article
È visualizzato nelle collezioni:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato 
Avtoreferat_Myronets.odt42,87 kBOpenDocument TextVisualizza/apri
Avtoreferat_Myronets.pdf110,91 kBAdobe PDFVisualizza/apri
Avtoreferat_Myronets.djvu48,19 kBDjVuVisualizza/apri
Avtoreferat_Myronets__COVER.png113,13 kBimage/pngVisualizza/apri


Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.

Інструменти адміністратора