Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3098

Títol: Интернет-технології як маркетинговий інструмент просування на ринку страхових продуктів
Altres títols: Internet-technology as a marketing tool for promotion in the market of insurance products
Autor: Миронець, Сергій Вікторович
Mironets, Sergiy
Data de publicació: 6-de -2014
Date of entry: 6-de -2014
Resum: Використання інтернет-інструментів у маркетинговій системі страхової компанії є необхідним, важливим і актуальним методом реклами, розповсюдження і просування страхових продуктів на ринок. Страхові компанії не повинні обходити увагою сучасні методи і технології, якими вже активно користуються західні компанії. Адже саме використання сучасних маркетингових інструментів дозволить їм виділиться на загальном на загальному фоні страхового ринку і зберегти стійку увагу до себе з боку споживачів, що є необхідною умовою виживання в сучасному ринковому світі.у фоні страхового ринку і зберегти стійку увагу до себе з боку споживачів, що є необхідною умовою виживання в сучасному ринковому світі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3098
Content type: Article
Apareix a les col·leccions:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció MidaFormat 
Avtoreferat_Myronets.odt42,87 kBOpenDocument TextVeure/Obrir
Avtoreferat_Myronets.pdf110,91 kBAdobe PDFVeure/Obrir
Avtoreferat_Myronets.djvu48,19 kBDjVuVeure/Obrir
Avtoreferat_Myronets__COVER.png113,13 kBimage/pngVeure/Obrir


Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.

Administrationswerkzeuge