Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17135

Başlık: Маркетинг органів державної влади та місцевого самоврядування України: результати емпіричного дослідження
Yazarlar: Борисова, Тетяна Михайлівна
Yayın Tarihi: 2015
Date of entry: 11-Haz-2016
Yayıncı: КНЕУ імені В.Гетьмана
UDC: 339.138
Anahtar kelimeler: маркетинг
обласна державна адміністрація
соціальна реклама
міська рада
Özet: В статті представлено результати ініційованого автором дослідження маркетингової діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування України. Представлено аналіз маркетингових заходів протягом 2014-2015 рр., витрат на такі заходи, замовленої соціальної реклами в розрізі тематичних напрямків, обсягів фінансування і способів поширення, організаційних форм маркетингової діяльності, форм співпраці із неурядовими організаціями в напрямку соціального маркетингу.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17135
Content type: Article
Koleksiyonlarda Görünür:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
KNEU.pdf2,84 MBAdobe PDFGöster/Aç
KNEU.djvu2,19 MBDjVuGöster/Aç
KNEU__COVER.png637,62 kBimage/pngGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları