Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17135

Títol: Маркетинг органів державної влади та місцевого самоврядування України: результати емпіричного дослідження
Autor: Борисова, Тетяна Михайлівна
Data de publicació: 2015
Date of entry: 11-de -2016
Editorial: КНЕУ імені В.Гетьмана
UDC: 339.138
Paraules clau: маркетинг
обласна державна адміністрація
соціальна реклама
міська рада
Resum: В статті представлено результати ініційованого автором дослідження маркетингової діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування України. Представлено аналіз маркетингових заходів протягом 2014-2015 рр., витрат на такі заходи, замовленої соціальної реклами в розрізі тематичних напрямків, обсягів фінансування і способів поширення, організаційних форм маркетингової діяльності, форм співпраці із неурядовими організаціями в напрямку соціального маркетингу.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17135
Content type: Article
Apareix a les col·leccions:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció MidaFormat 
KNEU.pdf2,84 MBAdobe PDFVeure/Obrir
KNEU.djvu2,19 MBDjVuVeure/Obrir
KNEU__COVER.png637,62 kBimage/pngVeure/Obrir


Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.

Eines d'Administrador