Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17135

Tytuł: Маркетинг органів державної влади та місцевого самоврядування України: результати емпіричного дослідження
Authors: Борисова, Тетяна Михайлівна
Data wydania: 2015
Date of entry: 11-cze-2016
Wydawca: КНЕУ імені В.Гетьмана
UDC: 339.138
Słowa kluczowe: маркетинг
обласна державна адміністрація
соціальна реклама
міська рада
Abstract: В статті представлено результати ініційованого автором дослідження маркетингової діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування України. Представлено аналіз маркетингових заходів протягом 2014-2015 рр., витрат на такі заходи, замовленої соціальної реклами в розрізі тематичних напрямків, обсягів фінансування і способів поширення, організаційних форм маркетингової діяльності, форм співпраці із неурядовими організаціями в напрямку соціального маркетингу.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17135
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
KNEU.pdf2,84 MBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie
KNEU.djvu2,19 MBDjVuPrzeglądanie/Otwarcie
KNEU__COVER.png637,62 kBimage/pngPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora