Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17135

Title: Маркетинг органів державної влади та місцевого самоврядування України: результати емпіричного дослідження
Authors: Борисова, Тетяна Михайлівна
Issue Date: 2015
Date of entry: 11-jún-2016
Publisher: КНЕУ імені В.Гетьмана
UDC: 339.138
Keywords: маркетинг
обласна державна адміністрація
соціальна реклама
міська рада
Abstract: В статті представлено результати ініційованого автором дослідження маркетингової діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування України. Представлено аналіз маркетингових заходів протягом 2014-2015 рр., витрат на такі заходи, замовленої соціальної реклами в розрізі тематичних напрямків, обсягів фінансування і способів поширення, організаційних форм маркетингової діяльності, форм співпраці із неурядовими організаціями в напрямку соціального маркетингу.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17135
Content type: Article
Ebben a gyűjteményben:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
KNEU.pdf2,84 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás
KNEU.djvu2,19 MBDjVuMegtekintés/Megnyitás
KNEU__COVER.png637,62 kBimage/pngMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

Admin Tools