Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17135

Titel: Маркетинг органів державної влади та місцевого самоврядування України: результати емпіричного дослідження
Autor(en): Борисова, Тетяна Михайлівна
Erscheinungsdatum: 2015
Date of entry: 11-Jun-2016
Herausgeber: КНЕУ імені В.Гетьмана
UDC: 339.138
Stichwörter: маркетинг
обласна державна адміністрація
соціальна реклама
міська рада
Zusammenfassung: В статті представлено результати ініційованого автором дослідження маркетингової діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування України. Представлено аналіз маркетингових заходів протягом 2014-2015 рр., витрат на такі заходи, замовленої соціальної реклами в розрізі тематичних напрямків, обсягів фінансування і способів поширення, організаційних форм маркетингової діяльності, форм співпраці із неурядовими організаціями в напрямку соціального маркетингу.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17135
Content type: Article
Enthalten in den Sammlungen:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
KNEU.pdf2,84 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen
KNEU.djvu2,19 MBDjVuÖffnen/Anzeigen
KNEU__COVER.png637,62 kBimage/pngÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.

Administrationswerkzeuge