Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17135

Title: Маркетинг органів державної влади та місцевого самоврядування України: результати емпіричного дослідження
Authors: Борисова, Тетяна Михайлівна
Issue Date: 2015
Date of entry: 11-Jun-2016
Publisher: КНЕУ імені В.Гетьмана
UDC: 339.138
Keywords: маркетинг
обласна державна адміністрація
соціальна реклама
міська рада
Abstract: В статті представлено результати ініційованого автором дослідження маркетингової діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування України. Представлено аналіз маркетингових заходів протягом 2014-2015 рр., витрат на такі заходи, замовленої соціальної реклами в розрізі тематичних напрямків, обсягів фінансування і способів поширення, організаційних форм маркетингової діяльності, форм співпраці із неурядовими організаціями в напрямку соціального маркетингу.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17135
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KNEU.pdf2,84 MBAdobe PDFView/Open
KNEU.djvu2,19 MBDjVuView/Open
KNEU__COVER.png637,62 kBimage/pngView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools