Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17135

Заглавие: Маркетинг органів державної влади та місцевого самоврядування України: результати емпіричного дослідження
Автори: Борисова, Тетяна Михайлівна
Дата на Публикуване: 2015
Date of entry: 11-Юни-2016
Издател: КНЕУ імені В.Гетьмана
UDC: 339.138
Ключови Думи: маркетинг
обласна державна адміністрація
соціальна реклама
міська рада
Резюме: В статті представлено результати ініційованого автором дослідження маркетингової діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування України. Представлено аналіз маркетингових заходів протягом 2014-2015 рр., витрат на такі заходи, замовленої соціальної реклами в розрізі тематичних напрямків, обсягів фінансування і способів поширення, організаційних форм маркетингової діяльності, форм співпраці із неурядовими організаціями в напрямку соціального маркетингу.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17135
Content type: Article
Показва се в Колекции:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
KNEU.pdf2,84 MBAdobe PDFИзглед/Отваряне
KNEU.djvu2,19 MBDjVuИзглед/Отваряне
KNEU__COVER.png637,62 kBimage/pngИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.

Админ Инструменти