Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17135

Titulua: Маркетинг органів державної влади та місцевого самоврядування України: результати емпіричного дослідження
Egilea: Борисова, Тетяна Михайлівна
Gordailuaren-data: 2015
Date of entry: 11-Jun-2016
Argitalpen: КНЕУ імені В.Гетьмана
UDC: 339.138
Gako-hitzak: маркетинг
обласна державна адміністрація
соціальна реклама
міська рада
Laburpena: В статті представлено результати ініційованого автором дослідження маркетингової діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування України. Представлено аналіз маркетингових заходів протягом 2014-2015 рр., витрат на такі заходи, замовленої соціальної реклами в розрізі тематичних напрямків, обсягів фінансування і способів поширення, організаційних форм маркетингової діяльності, форм співпраці із неурядовими організаціями в напрямку соціального маркетингу.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17135
Content type: Article
Bildumetan azaltzen da:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Item honetako fitxategiak:
Fitxategia Deskribapena TamainaFormatua 
KNEU.pdf2,84 MBAdobe PDFBistaratu/Ireki
KNEU.djvu2,19 MBDjVuBistaratu/Ireki
KNEU__COVER.png637,62 kBimage/pngBistaratu/Ireki


DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.

Administratzailearen tresnak