Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17135

Název: Маркетинг органів державної влади та місцевого самоврядування України: результати емпіричного дослідження
Autoři: Борисова, Тетяна Михайлівна
Datum vydání: 2015
Date of entry: 11-čer-2016
Nakladatel: КНЕУ імені В.Гетьмана
UDC: 339.138
Klíčová slova: маркетинг
обласна державна адміністрація
соціальна реклама
міська рада
Abstrakt: В статті представлено результати ініційованого автором дослідження маркетингової діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування України. Представлено аналіз маркетингових заходів протягом 2014-2015 рр., витрат на такі заходи, замовленої соціальної реклами в розрізі тематичних напрямків, обсягів фінансування і способів поширення, організаційних форм маркетингової діяльності, форм співпраці із неурядовими організаціями в напрямку соціального маркетингу.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17135
Content type: Article
Vyskytuje se v kolekcích:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
KNEU.pdf2,84 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
KNEU.djvu2,19 MBDjVuZobrazit/otevřít
KNEU__COVER.png637,62 kBimage/pngZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Nástroje administrátora