Por favor use este identificador para citas ou ligazóns a este item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17135

Título: Маркетинг органів державної влади та місцевого самоврядування України: результати емпіричного дослідження
Authors: Борисова, Тетяна Михайлівна
Data de edición: 2015
Date of entry: 11-Jun-2016
Editor: КНЕУ імені В.Гетьмана
UDC: 339.138
Palabras chave: маркетинг
обласна державна адміністрація
соціальна реклама
міська рада
Resumo: В статті представлено результати ініційованого автором дослідження маркетингової діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування України. Представлено аналіз маркетингових заходів протягом 2014-2015 рр., витрат на такі заходи, замовленої соціальної реклами в розрізі тематичних напрямків, обсягів фінансування і способів поширення, організаційних форм маркетингової діяльності, форм співпраці із неурядовими організаціями в напрямку соціального маркетингу.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17135
Content type: Article
Aparece nas ColecciónsНаукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Arquivos neste item
Arquivo Descrición TamañoFormato 
KNEU.pdf2,84 MBAdobe PDFVer/abrir
KNEU.djvu2,19 MBDjVuVer/abrir
KNEU__COVER.png637,62 kBimage/pngVer/abrir


Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados

Ferramentas administrativas