กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17135

ชื่อเรื่อง: Маркетинг органів державної влади та місцевого самоврядування України: результати емпіричного дослідження
ผู้แต่ง: Борисова, Тетяна Михайлівна
วันที่เผยแพร่: 2015
Date of entry: 11-มิถ-2016
สำนักพิมพ์: КНЕУ імені В.Гетьмана
UDC: 339.138
คำสำคัญ: маркетинг
обласна державна адміністрація
соціальна реклама
міська рада
บทคัดย่อ: В статті представлено результати ініційованого автором дослідження маркетингової діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування України. Представлено аналіз маркетингових заходів протягом 2014-2015 рр., витрат на такі заходи, замовленої соціальної реклами в розрізі тематичних напрямків, обсягів фінансування і способів поширення, організаційних форм маркетингової діяльності, форм співпраці із неурядовими організаціями в напрямку соціального маркетингу.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17135
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
KNEU.pdf2,84 MBAdobe PDFดู/เปิด
KNEU.djvu2,19 MBDjVuดู/เปิด
KNEU__COVER.png637,62 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น

เครื่องมือสำหรับผู้ดูแลระบบ