Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17135

Tittel: Маркетинг органів державної влади та місцевого самоврядування України: результати емпіричного дослідження
Authors: Борисова, Тетяна Михайлівна
Utgivelsesdato: 2015
Date of entry: 11-jun-2016
Forlag: КНЕУ імені В.Гетьмана
UDC: 339.138
Emneord: маркетинг
обласна державна адміністрація
соціальна реклама
міська рада
Abstrakt: В статті представлено результати ініційованого автором дослідження маркетингової діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування України. Представлено аналіз маркетингових заходів протягом 2014-2015 рр., витрат на такі заходи, замовленої соціальної реклами в розрізі тематичних напрямків, обсягів фінансування і способів поширення, організаційних форм маркетингової діяльності, форм співпраці із неурядовими організаціями в напрямку соціального маркетингу.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17135
Content type: Article
Vises i samlingene:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Tilhørende filer:
Fil Beskrivelse StørrelseFormat 
KNEU.pdf2,84 MBAdobe PDFVis/Åpne
KNEU.djvu2,19 MBDjVuVis/Åpne
KNEU__COVER.png637,62 kBimage/pngVis/Åpne


Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright

Administrasjonsverktøy