Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17135

Titre: Маркетинг органів державної влади та місцевого самоврядування України: результати емпіричного дослідження
Auteur(s): Борисова, Тетяна Михайлівна
Date de publication: 2015
Date of entry: 11-jui-2016
Editeur: КНЕУ імені В.Гетьмана
UDC: 339.138
Mots-clés: маркетинг
обласна державна адміністрація
соціальна реклама
міська рада
Résumé: В статті представлено результати ініційованого автором дослідження маркетингової діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування України. Представлено аналіз маркетингових заходів протягом 2014-2015 рр., витрат на такі заходи, замовленої соціальної реклами в розрізі тематичних напрямків, обсягів фінансування і способів поширення, організаційних форм маркетингової діяльності, форм співпраці із неурядовими організаціями в напрямку соціального маркетингу.
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17135
Content type: Article
Collection(s) :Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
KNEU.pdf2,84 MBAdobe PDFVoir/Ouvrir
KNEU.djvu2,19 MBDjVuVoir/Ouvrir
KNEU__COVER.png637,62 kBimage/pngVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.

Outils d'administration