このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17135

完全メタデータレコード
DCフィールド言語
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2016-06-11T05:34:13Z-
dc.date.available2016-06-11T05:34:13Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17135-
dc.description.abstractВ статті представлено результати ініційованого автором дослідження маркетингової діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування України. Представлено аналіз маркетингових заходів протягом 2014-2015 рр., витрат на такі заходи, замовленої соціальної реклами в розрізі тематичних напрямків, обсягів фінансування і способів поширення, організаційних форм маркетингової діяльності, форм співпраці із неурядовими організаціями в напрямку соціального маркетингу.uk
dc.publisherКНЕУ імені В.Гетьманаuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectобласна державна адміністрація-
dc.subjectсоціальна реклама-
dc.subjectміська рада-
dc.titleМаркетинг органів державної влади та місцевого самоврядування України: результати емпіричного дослідженняuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.138uk
出現コレクション:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
KNEU.pdf2,84 MBAdobe PDF見る/開く
KNEU.djvu2,19 MBDjVu見る/開く
KNEU__COVER.png637,62 kBimage/png見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

管理ツール