Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17135

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2016-06-11T05:34:13Z-
dc.date.available2016-06-11T05:34:13Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17135-
dc.description.abstractВ статті представлено результати ініційованого автором дослідження маркетингової діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування України. Представлено аналіз маркетингових заходів протягом 2014-2015 рр., витрат на такі заходи, замовленої соціальної реклами в розрізі тематичних напрямків, обсягів фінансування і способів поширення, організаційних форм маркетингової діяльності, форм співпраці із неурядовими організаціями в напрямку соціального маркетингу.uk
dc.publisherКНЕУ імені В.Гетьманаuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectобласна державна адміністрація-
dc.subjectсоціальна реклама-
dc.subjectміська рада-
dc.titleМаркетинг органів державної влади та місцевого самоврядування України: результати емпіричного дослідженняuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.138uk
Appears in Collections:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KNEU.pdf2,84 MBAdobe PDFView/Open
KNEU.djvu2,19 MBDjVuView/Open
KNEU__COVER.png637,62 kBimage/pngView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools