Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17135

Titel: Маркетинг органів державної влади та місцевого самоврядування України: результати емпіричного дослідження
Författare: Борисова, Тетяна Михайлівна
Utgivningsdatum: 2015
Date of entry: 11-jun-2016
Utgivare: КНЕУ імені В.Гетьмана
UDC: 339.138
Nyckelord: маркетинг
обласна державна адміністрація
соціальна реклама
міська рада
Sammanfattning: В статті представлено результати ініційованого автором дослідження маркетингової діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування України. Представлено аналіз маркетингових заходів протягом 2014-2015 рр., витрат на такі заходи, замовленої соціальної реклами в розрізі тематичних напрямків, обсягів фінансування і способів поширення, організаційних форм маркетингової діяльності, форм співпраці із неурядовими організаціями в напрямку соціального маркетингу.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17135
Content type: Article
Samling:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Fulltext och övriga filer i denna post:
Fil Beskrivning StorlekFormat 
KNEU.pdf2,84 MBAdobe PDFVisa/Öppna
KNEU.djvu2,19 MBDjVuVisa/Öppna
KNEU__COVER.png637,62 kBimage/pngVisa/Öppna


Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!

Administrativa verktyg