このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17135

タイトル: Маркетинг органів державної влади та місцевого самоврядування України: результати емпіричного дослідження
著者: Борисова, Тетяна Михайлівна
発行日: 2015
Date of entry: 11-6月-2016
出版者: КНЕУ імені В.Гетьмана
UDC: 339.138
キーワード: маркетинг
обласна державна адміністрація
соціальна реклама
міська рада
抄録: В статті представлено результати ініційованого автором дослідження маркетингової діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування України. Представлено аналіз маркетингових заходів протягом 2014-2015 рр., витрат на такі заходи, замовленої соціальної реклами в розрізі тематичних напрямків, обсягів фінансування і способів поширення, організаційних форм маркетингової діяльності, форм співпраці із неурядовими організаціями в напрямку соціального маркетингу.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17135
Content type: Article
出現コレクション:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
KNEU.pdf2,84 MBAdobe PDF見る/開く
KNEU.djvu2,19 MBDjVu見る/開く
KNEU__COVER.png637,62 kBimage/png見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

管理ツール