Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17135

Titolo: Маркетинг органів державної влади та місцевого самоврядування України: результати емпіричного дослідження
Autori: Борисова, Тетяна Михайлівна
Data: 2015
Date of entry: 11-giu-2016
Editore: КНЕУ імені В.Гетьмана
UDC: 339.138
Parole chiave: маркетинг
обласна державна адміністрація
соціальна реклама
міська рада
Abstract: В статті представлено результати ініційованого автором дослідження маркетингової діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування України. Представлено аналіз маркетингових заходів протягом 2014-2015 рр., витрат на такі заходи, замовленої соціальної реклами в розрізі тематичних напрямків, обсягів фінансування і способів поширення, організаційних форм маркетингової діяльності, форм співпраці із неурядовими організаціями в напрямку соціального маркетингу.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17135
Content type: Article
È visualizzato nelle collezioni:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato 
KNEU.pdf2,84 MBAdobe PDFVisualizza/apri
KNEU.djvu2,19 MBDjVuVisualizza/apri
KNEU__COVER.png637,62 kBimage/pngVisualizza/apri


Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.

Strumenti di amministrazione