Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17135

Pealkiri: Маркетинг органів державної влади та місцевого самоврядування України: результати емпіричного дослідження
Autor: Борисова, Тетяна Михайлівна
Ilmumisaasta: 2015
Date of entry: 11-juu-2016
Kirjastaja: КНЕУ імені В.Гетьмана
UDC: 339.138
Märksõnad: маркетинг
обласна державна адміністрація
соціальна реклама
міська рада
Kokkuvõte: В статті представлено результати ініційованого автором дослідження маркетингової діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування України. Представлено аналіз маркетингових заходів протягом 2014-2015 рр., витрат на такі заходи, замовленої соціальної реклами в розрізі тематичних напрямків, обсягів фінансування і способів поширення, організаційних форм маркетингової діяльності, форм співпраці із неурядовими організаціями в напрямку соціального маркетингу.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17135
Content type: Article
Asub kollektsiooni(de)s:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Failid selles objektis:
Fail Kirjeldus SuurusFormaat 
KNEU.pdf2,84 MBAdobe PDFVaata/Ava
KNEU.djvu2,19 MBDjVuVaata/Ava
KNEU__COVER.png637,62 kBimage/pngVaata/Ava


Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.

Admin vahendid