Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17135

Título : Маркетинг органів державної влади та місцевого самоврядування України: результати емпіричного дослідження
Autor : Борисова, Тетяна Михайлівна
Fecha de publicación : 2015
Date of entry: 11-jun-2016
Editorial : КНЕУ імені В.Гетьмана
UDC: 339.138
Palabras clave : маркетинг
обласна державна адміністрація
соціальна реклама
міська рада
Resumen : В статті представлено результати ініційованого автором дослідження маркетингової діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування України. Представлено аналіз маркетингових заходів протягом 2014-2015 рр., витрат на такі заходи, замовленої соціальної реклами в розрізі тематичних напрямків, обсягів фінансування і способів поширення, організаційних форм маркетингової діяльності, форм співпраці із неурядовими організаціями в напрямку соціального маркетингу.
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17135
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
KNEU.pdf2,84 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir
KNEU.djvu2,19 MBDjVuVisualizar/Abrir
KNEU__COVER.png637,62 kBimage/pngVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.

Herramientas de Administrador