Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17135

Teitl: Маркетинг органів державної влади та місцевого самоврядування України: результати емпіричного дослідження
Awduron: Борисова, Тетяна Михайлівна
Dyddiad Cyhoeddi: 2015
Date of entry: 11-Jun-2016
Cyhoeddwr: КНЕУ імені В.Гетьмана
UDC: 339.138
Allweddeiriau: маркетинг
обласна державна адміністрація
соціальна реклама
міська рада
Crynodeb: В статті представлено результати ініційованого автором дослідження маркетингової діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування України. Представлено аналіз маркетингових заходів протягом 2014-2015 рр., витрат на такі заходи, замовленої соціальної реклами в розрізі тематичних напрямків, обсягів фінансування і способів поширення, організаційних форм маркетингової діяльності, форм співпраці із неурядовими організаціями в напрямку соціального маркетингу.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17135
Content type: Article
Ymddengys yng Nghasgliadau:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Ffeiliau yn yr Eitem Hon:
Ffeil Disgrifiad MaintFformat 
KNEU.pdf2,84 MBAdobe PDFGweld/Agor
KNEU.djvu2,19 MBDjVuGweld/Agor
KNEU__COVER.png637,62 kBimage/pngGweld/Agor


Diogelir eitemau yn DSpace gan hawlfraint, a chedwir pob hawl, onibai y nodir fel arall.

Offer Gweinyddol