Разлистване на по Автор Голда, Надія Михайлівна

Преминаване към: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или въведете първите няколко букви:  
Показване на резултати 1 до 78 от 78
ТипДата на ПубликуванеDate of entryЗаглавиеАвтор(и)
Article14-Дек-201117-Фев-2016Аналіз конкурентоспроможності підприємств як об’єктивна необхідністьГолда, Надія Михайлівна
MonographМар-20184-Май-2018Аналітичний інструментарій в маркетинговій діяльностіФедорович, Роман Володимирович; Kramar, Iryna; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Кузь, Тетяна Іванівна; Малюта, Людмила Ярославівна; Меленчук, Юлія Тарасівна; Міщук, Оксана Іванівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Сергій Олегович; Періг, Ірина Мирославівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Фалович, Володимир Андрійович; Прохоровська, Світлана Анатоліївна; Рожко, Наталія Ярославівна; Саченко, Світлана Іванівна; Адамик, Оксана Василівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Серединська, Віра Миколаївна; Панасюк, Валентина Миколаївна; Спільник, Ірина Володимирівна; Тимошик, Наталя Степанівна; Химич, Ірина Григорівна; Шпилик, Світлана Василівна; Шпилик, Олександра Богданівна; Якимишин, Лілія Ярославівна
Article20-Апр-20218-Юни-2021Використання евристичних методів у маркетинговому моделюванніГолда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Поліщук, Наталія; Golda, Nadiya; Pinak, Iruna; Polishchuk, Nataliia
Conference Abstract22-Ное-202110-Яну-2022Використання торгової марки у просуванні туристичних послугДробиняк, Настя; Голда, Надія Михайлівна; Drobinyak, Nastya; Golda, Nadiia
Article27-Мар-201527-Яну-2016Дослідження конкурентних перевагГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiia
Article202119-Апр-2021Дослідження та формування механізму продажуГолда, Надія Михайлівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Golda, Nadiya; Burlitska, Oksana; Krause, Olga
Monograph201916-Апр-2019Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій . Колективна монографіяФалович, Володимир Андрійович; Баб'як, Г.П.; Бакуліна, Н.М.; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Ілляшенко, С.М.; Ілляшенко, Н.С.; Краузе, Ольга Ігорівна; Міщук, Оксана Іванівна; Мулярчук, В.М.; Оксентюк, Богдана Адріївна; Пушкар, З.М.; Рожко, Наталія Ярославівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Ціх, Галина Володимирівна; Тимошик, Михайло Морозенкович; Шпилик, Світлана Василівна; Шпилик, Олександра Богданівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Химич, Ірина Григорівна; Тимошик, Наталія Степанівна; Андрушків, Богдан Миколайович; Кирич, Наталія Богданівна; Погайдак, О.Б.; Малюта, Людмила Ярослівівна
Book Chapter21-Ное-202418-Дек-2024Зміни поведінки споживача в умовах війниКраузе, Ольга Ігорівна; Голда, Надія Михайлівна; Тимошів, Максим; Krause, Olga; Golda, Nadiya; Tymoshiv, Maksym
Book Chapter20218-Юни-2021Конкурентоспроможність підприємств та формування їх конкурентних перевагГолда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Golda, Nadiia; Pinyak, Iryna
Proceedings Book201825-Юни-2018Конкуренція як об'єктивна ринкова необхідністьГолда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна
Conference Abstract29-Мар-201816-Ное-2018Конкуренція як об’єктивна ринкова необхідністьГолда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Golda, Nadiya; Pinyak, Iryna
Book200914-Юли-2016Конкуренція: теорія і практика. Навчальний посібник для самостійного вивчення дисципліниГолда, Надія Михайлівна; Дубик, Орест Іванович
Learning Object201823-Юни-2018Конспект лекцій з курсу “Основи маркетингу”Голда, Надія Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна
Monograph202129-Юни-2021Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденціїБаб'як, Г.П.; Бурліцька, Оксана Петрівна; Гарасим, Л.Г.; Голда, Надія Михайлівна; Корчак, О.С.; Краузе, Ольга Ігорівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Піняк, Ірина Любомирівна; Жара, А.Б.; Прохоровська, С.А.; Пушкар, З.М.; Рожко, Наталія Ярославівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Фалович, Володимир Андрійович; Фалович, Наталія Миколаївна; Шевчук, О.С.; Химич, Ірина Григорівна; Тимошик, Наталія Степанівна; Шерстюк, Роман Петрович; Мельник, Лілія Миколаївна; Стойко, Ігор Іванович; Якимишин, Лілія Ярославівна
Conference Abstract23-Ное-202228-Дек-2022Маркетинг як елемент формування конкурентоспроможної туристичної галузіГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiia
Article26-Апр-201624-Май-2016Маркетинг інвестиційного ринкуГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Conference Abstract15-Май-202511-Юни-2025Маркетингове моделювання у практичному застосуванніГолда, Надія Михайлівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Golda, Nadiia; Oksentyuk, Bohdana
Book29-Фев-201629-Фев-2016Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послугиФедорович, Роман Володимирович; Борисова, Тетяна Михайлівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Мариненко, Наталія Юріївна; Міщук, Оксана Іванівна; Голда, Надія Михайлівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Химич, Ірина Григорівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Дмитрів, Дмитро Володимирович; Рогатинська, Олена Михайлівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Меленчук, Юлія Тарасівна; Мишковець, Ірина Петрівна; Серединська, Віра Михайлівна; Спільник, Ірина; Фалович, Володимир Андрійович; Шпилик, Олександра Богданівна; Шпилик, Світлана Василівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Семенюк, Світлана Богданівна
Book15-Апр-201324-Фев-2016Маркетинговий інструментарій формування попиту на товари та послуги на ринках УкраїниФедорович, Роман Володимирович; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Фалович, Володимир Андрійович; Шульгіна, Людмила Михайлівна; Бица, Володимир Йосифович; Івашків, Ірина Романівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Піняк, Ірина Любомирівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Борисова, Тетяна Михайлівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Міщук, Оксана Іванівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Серединська, Віра Миколаївна; Шпилик, Світлана Василівна
Book201327-Юни-2013Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках УкраїниЗагородна, Ольга Михайлівна; Серединська, Віра Миколаївна; Федорович, Роман Володимирович; Краузе, Ольга Ігорівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Семенюк, Світлана Богданівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Голда, Андрій Ігорович; Міщук, Оксана Іванівна; Шульгіна, Людмила Михайлівна; Березовська, Оксана Романівна; Меленчук, Юлія Тарасівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Серединська, Ірина Володимирівна; Seredynska, Vira Mykolayivna; Fedorovych, Roman Volodymyrovych; Zagorodna, Olha Myhaylivna; Krauze, Olha Igorivna; Oksentyuk, Bohdana Andriyivna; Semenyuk, Svitlana Bogdanivna; Burlitska, Oksana Petrivna; Golda, Andriy Igorovych; Mishchuk, Oksana Ivanivna; Shulgina, Lyudmyla Mykhaylivna; Berezovska, Oksana Romanivna; Melenchuk, Yulya Tarasivna; Oksentyuk, Roman Andriyovuch; Seredynska, Iryna Volodymyrivna
Book19-Мар-201314-Мар-2016Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках УкраїниФедорович, Роман Володимирович; Загородна, Ольга Михайлівна; Серединська, Віра Миколаївна; Краузе, Ольга Ігорівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Семенюк, Світлана Богданівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Міщук, Оксана Іванівна; Шульгіна, Людмила Михайлівна; Березовська, Оксана; Меленчук, Юлія Ромінівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Серединська, Ірина
Proceedings Book9-Ное-201816-Ное-2018Маркетингові технології підприємств в сучасному науково- технічному середовищі. – Матеріали IX Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентівБереза, Юлія; Березівська, Надія; Біліца, Ірина; Бронецький, Віталій; Венгер, Юлія; Винник, Ірина; Данилишин, Олег; Демкович, Христина; Дідюк, Михайло; Бурліцька, Оксана Петрівна; Долгошеєв, Віталій; Дишлюк, Наталія; Фалович, Володимир Андрійович; Ціх, Галина Володимирівна; Голда, Надія Михайлівна; Химич, Ірина Григорівна; Тимошик, Наталія Степанівна; Подвірна, Тетяна Володимирівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Міщук, Оксана Іванівна; Бакуліна, Наталія; Шпилик, Світлана Василівна; Оксентюк, Сергій; Оксентюк, Богдана Андріївна; Рожко, Наталія Ярославівна
Book201210-Мар-2016Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищіФедорович, Роман Володимирович; Оксентюк, Богдана Андріївна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Бица, Володимир Йосипович; Семенюк, Світлана Богданівна; Фалович, Володимир Андрійович; Фалович, Анна; Борисова, Тетяна Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Фроленко, Роман Володимирович; Бриндзя, Зіновій Федорович; Бриндзя, Ганна Зіновіївна; Сидорук, Борис; Юзьвак, Людмила Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Подвірна, Тетяна Михайлівна; Голда, Надія Михайлівна; Дубик, Орест Іванович; Міщук, Оксана Іванівна; Шпилик, Світлана Василівна; Голда, Надія Михайлівна; Марущак, Леся Іванівна; Серединська, Віра Миколаївна; Павликівська, Ольга Іванівна; Серединська, Ірина
Article28-Апр-201730-Апр-2017Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищіКраузе, Ольга; Березівська, Лілія; Шпилик, Світлана; Рожко, Наталія; Бурліцька, Оксана Петрівна; Пижик, Олександр; Фалович, Володимир; Федорович, Роман; Семенюк, Андрій; Якимишин, Лілія; Голда, Надія Михайлівна; Оксентюк, Богдана; Оксентюк, Сергій; Піняк, Ірина; Мазан, Оксана; Серединська, Віра; Загородна, Ольга
Conference Abstract9-Ное-201817-Ное-2018Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали IX Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів.Бурліцька, Оксана Петрівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Голда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Рожко, Наталія Ярославівна; Шпилик, Світлана Василівна; Міщук, Оксана Іванівна; Фалович, Володимир Андрійович; Семенюк, Світлана Богданівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Бакуліна, Наталія Миколаївна; Волков, Андрій; Химич, Ірина; Тимошик, Наталія; Подвірна, Тетяна; Ціх, Галина Володимирівна
Conference AbstractДек-201722-Дек-2017Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали VІІІ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентівКраузе, Ольга Ігорівна; Шпилик, Світлана Василівна; Голда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Фалович, Володимир Андрійович; Федорович, Роман Володимирович; Бурліцька, Оксана Петрівна; Міщук, Оксана Іванівна; Оксентюк, Богдана Андріївна
Conference Abstract8-Ное-201911-Ное-2019Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали X Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентівКраузе, Ольга Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Шпилик, Світлана Василівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Міщук, Оксана Іванівна; Голда, Надія Михайлівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Фалович, Володимир Андрійович; Ціх, Галина Володимирівна; Бакуліна, Наталія Миколаївна
Article25-Ное-20151-Мар-2016Методи визначення конкурентоспроможностіГолда, Надія Михайлівна; Holda, Nadiya
Article201012-Ное-2010Методи економічного аналізу в рекламній діяльностіГолда, Надія Михайлівна; Федорович, Роман Володимирович; Golda, Nadya; Fedorovych, Roman
Article27-Окт-201020-Фев-2016Методи маркетингового дослідження ринку послугГолда, Надія Михайлівна; Голда, Ю.
Article14-Май-200824-Май-2016Методи оцнки ефективності стратегій конкурентоспроможностіГолда, Надія Михайлівна
Methodical recommendations201823-Юни-2018Методичні вказівки для самостійної роботи з курсу: Теорія і практика рекламиГолда, Надія Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна
Methodical recommendations201823-Юни-2018Методичні вказівки для практичних занять з курсу: „Маркетинг послуг”Голда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Ліля Ярославівна
Methodical recommendations201823-Юни-2018Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з курсу: „Маркетинг послуг”Голда, Надія Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна
Methodical recommendations201214-Юли-2016Методичні вказівки для виконання курсової роботи з курсу „Комерційна справа“ для студентів денної та заочної форм навчання факультету „Економіки і управління підприємствами“ спеціальності 6.030507 „Маркетинг“Дубик, Орест Іванович; Голда, Надія Михайлівна
Methodical recommendations202518-Юни-2025Методичні вказівки для підготовки до атестаційного екзамену здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування»Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Піняк, Ірина Любомирівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Фалович, Володимир Андрійович; Шпилик, Світлана Василівна; Якимишин, Лілія Ярославівна
Article26-Апр-201624-Май-2016Модель М. Портера у визначення інтенсивності конкуренціїКибало, Віталій; Голда, Надія Михайлівна; Kybalo, Vitaliy; Golda, Nadiya
Article18-Сеп-202023-Дек-2020Моделювання психосоматичних процесів у рекламній діяльностіГолда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Фалович, Володимир Андрійович; Golda, Nadiya; Pinak, Iruna; Falovych, Vladimir
Monograph201825-Юни-2018монографія реклама як інструмент маркетингуГолда, Надія Михайлівна; Поліщук, Наталя Володимирівна
Conference Abstract9-Ное-20186-Дек-2018Місце маркетингових комунікацій в комплексі маркетингуКушнірук, Наталія; Голда, Надія Михайлівна; Kushniruk, Nataliia; Golda, Nadiya
Handbook9-Окт-201930-Окт-2019Навчальний посібник для виконання кваліфікаційних робіт за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»Піняк, Ірина Любомирівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Шпилик, Світлана Василівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Міщук, Оксана Іванівна; Голда, Надія Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Фалович, Володимир Андрійович
Article31-Яну-20186-Мар-2019Новітні підходи до визначення ефективності реклами в туристичній індустріїГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadia
Learning Object201823-Юни-2018Опорний конспект лекцій «Маркетингове моделювання»Голда, Надія Михайлівна
Course of lectures201811-Юни-2018Опорний конспект лекцій з курсу “Основи маркетингу” для студентів денної та заочної форм навчання усіх факультетів університетуГолда, Надія Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна
Learning Object201823-Юни-2018Опорний конспект лекцій з курсу: „Маркетинг послуг”Голда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Ліля Ярославівна
Conference Abstract30-Окт-202026-Ное-2020Організаційно-економічний механізм формування туристичної сфериГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiia
Conference Abstract20-Дек-201731-Мар-2018Особливості медіа ринку УкраїниГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Conference Abstract20-Дек-201731-Мар-2018Особливості моделей продажівГалушка, С. М.; Голда, Надія Михайлівна; Galuchka, S. M.; Golda, N. M.
Conference Abstract19-Май-202313-Юни-2023Особливості оцінки ефективності маркетингових комунікаційГолда, Надія Михайлівна; Кулик, Юлія Романівна; Golda, Nadiia; Kulyk, Yliia
Article201227-Май-2013Особливості оцінювання конкурентоспроможностіГолда, Надія Михайлівна; Голда, Андрій Ігорович; Поліщук, Наталія; Golda, Nadiya; Golda, Andrey; Polishchuk, Natalia
Article26-Апр-201624-Май-2016Особливості створення рекламного зверненняБілінська, Оксана; Голда, Надія Михайлівна; Bilinsky, Oksana; Golda, Nadiya
Article201220-Май-2013Особливості формування рекламної стратегіїГолда, Надія Михайлівна; Голда, Андрій Ігорович; Міщук, Оксана Іванівна
Book Chapter21-Май-202419-Дек-2024Особливості формування рекламної стратегіїГолда, Надія Михайлівна
Conference Abstract8-Ное-201927-Ное-2019Особливості інвестиційної політики в туризміГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Learning ObjectМай-20185-Май-2018Програма та методичні рекомендації до науково-дослідницької практики для студентів спеціальності 075 «Маркетинг»Краузе, Ольга Ігорівна; Голда, Надія Михайлівна; Фалович, Володимир Андрійович; Якимишин, Лілія Ярославівна
Article13-Май-20141-Фев-2016Психологічні аспекти організації академічної мобільності студентівГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Article25-Апр-20132-Фев-2016Реклама у туристичному бізнесіГолда, Надія Михайлівна; Holda, Nadiia
Conference Abstract29-Ное-202419-Дек-2024Реклама як ефективна складова маркетингових комунікаційГолда, Надія Михайлівна; Андреїшин, Юлія; Golda, Nadiia; Andreishyn, Julia
Article201024-Мар-2011Реклама як фактор залучення інвестиційГолда, Андрій Ігорович; Голда, Надія Михайлівна; Golda, Nadya; Golda, Andriy
Learning Object201823-Юни-2018Реклама і рекламна діяльність . Конспект лекційГолда, Надія Михайлівна
Article21-Фев-20179-Юни-2017Рекламна діяльність підприємств туристичної галузі Тернопільської областіГолда, Надія Михайлівна; Міщук, Оксана Іванівна
Article18-Апр-201228-Яну-2016Рекламна діяльність туристичних підприємствГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Conference Abstract22-Май-202417-Юни-2024Ризики в туристичній діяльностіГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiia
Book9-Мар-20169-Мар-2016Розвиток маркетингу в умовах глобалізації сучасні тенденції та перспективиФедорович, Роман Володимирович; Оксентюк, Богдана Андріївна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Бица, Володимир Йосипович; Семенюк, Світлана Богданівна; Фалович, Володимир Андрійович; Борисова, Тетяна Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Подвірна, Тетяна Михайлівна; Голда, Надія Михайлівна; Міщук, Оксана Іванівна; Шпилик, Світлана Василівна; Серединська, Віра Миколаївна; Загородна, Ольга Михайлівна; Ковальчук, Людмила; Когут, Уляна; Бакуліна, Наталія; Шпилик, Олександра; Меленчук, Юлія; Панухник, Яна Геннадіївна
Conference Abstract30-Ное-202328-Фев-2024Роль реклами в сучасному просторіГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Article26-Апр-201624-Май-2016Роль реклами в сучасній економіціГалушка, Сергій; Голда, Надія Михайлівна; Galushka, Sergey; Golda, Nadiya
Conference Abstract29-Ное-202419-Дек-2024Сутність конкурентоспроможності підприємствГолда, Надія Михайлівна; Конзельський, Євген; Golda, Nadiiia; Konzelsky, Yevhen
Monograph202321-Апр-2023Сучасний маркетинг: візія, технології, інноваціїОксентюк, Богдана Андріївна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Гагалюк, Ольга Іванівна; Гвоздик, О.Б.; Крижановський, Богдан Віталійович; Голда, Надія Михайлівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Зяйлик, Марія Федорівна; Гарматюк, Оксана Олегівна; Машлій, Галина Богданівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Корчак, О.С.; Левицький, Віталій Орестович; Радинський, Сергій Вітаалійович; Дячун, Ольга Дмитрівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Розум, Р.І.; Гарасим, Л.Г.; Фалович, Володимир Андрійович; Кулик, Юлія Ігорівна; Фалович, Наталія Миколаївна; Чеченюк, Ірина Борисівна; Чорна, О.В.; Шафранський, В.В.; Шпилик, Світлана Василівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Малюта, Людмила Ярославівна
Other18-Май-20117-Юни-2011Сучасні підходи до проблем медіаплануванняГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadya
BookМар-201730-Мар-2017Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформаційФедорович, Роман Володимирович; Бакуліна, Наталя Миколаївна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Галущак, Михайло Петрович; Галущак, Ольга Ярополківна; Голда, Надія Михайлівна; Міщук, Оксана Іванівна; Голяш, Ірина Дмитрівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Спільник, Ірина Володимирівна; Кравчук, Наталя Василівна; Білоус, Ольга Степанівна; Крамар, Ірина Юріївна; Краузе, Ольга Ігорівна; Мариненко, Наталія Юріївна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Сергій Олегович; Пижик, Олександр Андрійович; Рожко, Наталя Ярославівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Шпилик, Світлана Василівна; Серединська, Віра Миколаївна; Тимошик, Наталя Степанівна; Химич, Ірина Григорівна; Фалович, Володимир Андрійович; Піняк, Ірина Любомирівна; Феш, Мирослава Степанівна; Запорожан, Лариса Петрівна; Шкільняк, Михайло Михайлович; Фроленко, Роман Володимирович; Фроленко, Ольга Михайлівна
Article28-Ное-20191-Фев-2020Тенденції розвитку ринку туристичних послуг Тернопільської областіГолда, Надія Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Шпилик, Світлана Василівна; Golda, Nadiya; Krause, Olga; Shpylyk, Svetlana
Article19-Май-201521-Яну-2016Теоретичні підходи до аналізу медіаринку УкраїниГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Conference Abstract9-Ное-20186-Дек-2018Туризм як динамічний сектор світової економікиГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Conference Abstract16-Ное-202013-Дек-2020Туристичний продукт як об'єкт маркетингових дослідженьГолда, Надія Михайлівна; Кулик, Юлія Романівна; Golda, Nadiya; Kulyk, Yuliia
Conference Abstract30-Ное-202328-Фев-2024Управління конкурентоспроможністю підприємстваГолда, Надія Михайлівна; Семків, Дмитро; Golda, Nadiya; Semkiv, Dmytro
Conference Abstract22-nov-202110-jaa-2022Формування конкурентних перевагГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiia
Article21-mai-201427-jaa-2016Формування рекламної стратегії туристичного підприємстваГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Article8-okt-201528-jaa-2016Івестиційна привабливість УкраїниГолда, Надія Михайлівна