Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26096

Назва: Конкуренція як об’єктивна ринкова необхідність
Інші назви: Competition as objective market needs
Автори: Голда, Надія Михайлівна
Піняк, Ірина Любомирівна
Golda, Nadiya
Pinyak, Iryna
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine
Бібліографічний опис: Голда Н. М. Конкуренція як об’єктивна ринкова необхідність / Надія Голда, Ірина Піняк // Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“, 29-31 березня 2018 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2018. — Том 1. — С. 123–125. — (Маркетингові підходи адаптації економічних систем до умов інноваційно-конкурентного простору функціонування).
Bibliographic description: Golda N., Pinyak I. (2018) Konkurentsiia yak obiektyvna rynkova neobkhidnist [Competition as objective market needs]. Ⅱ International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (Tern., 29-31 March 2018), vol. 1, pp. 123-125 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“ (1), 2018
Ⅱ International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (1), 2018
Конференція/захід: Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародний студентський науковий форум „Креативна економіка очима молоді“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“
Том: 1
Дата публікації: 29-бер-2018
Дата внесення: 16-лис-2018
Видавництво: ФОП Паляниця В.А.
FOP Palyanitsa V.A.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 29-31 березня 2018 року
29-31 March 2018
УДК: 338.43
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 123-125
Початкова сторінка: 123
Кінцева сторінка: 125
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26096
ISBN: 978-617-7331-54-3
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
Перелік літератури: 1. Азоев Г.Л. Конкуренция: анализ, стратегия и практика / Г.Л. Азоев. – М: Центр экономики и маркетинга, 2000. –208 с.
2. Портер М. Стратегія конкуренції: Методика аналізу галузей і діяльності конкурентів / М. Портер; пер. з англ. – К.: Основи, 1997. – 390 с.
3. Смит А. Исследование о природе и причинах богатства народов / А. Смит; пер. с англ. – М.: Наука, 1992. – 572 с.
4. Фатхутдинов Р.А. Конкурентоспособность организации в условиях кризиса: экономика, маркетинг, менеджмент / Р.А. Фатхутдинов. – М.: Издательско-книготорговый центр «Маркетинг», 2002. – 892 с.
5. Юданов А.Ю. Конкуренция: теория и практика / А.Ю. Юданов. – М.: Издательство ГНОМ и Д, 2001. – 304 с.
6. Шумпетер Й. Теория экономического развития / Й. Шумпетер. – М.: Прогресс, 1982. – 455 с.
References: 1. Azoev H.L. Konkurentsiia: analiz, stratehiia i praktika, H.L. Azoev, M: Tsentr ekonomiki i marketinha, 2000. –208 p.
2. Porter M. Stratehiia konkurentsii: Metodyka analizu haluzei i diialnosti konkurentiv, M. Porter; transl. from English – K., Osnovy, 1997, 390 p.
3. Smit A. Issledovanie o prirode i prichinakh bohatstva narodov, A. Smit; transl. from English – M., Nauka, 1992, 572 p.
4. Fatkhutdinov R.A. Konkurentosposobnost orhanizatsii v usloviiakh krizisa: ekonomika, marketinh, menedzhment, R.A. Fatkhutdinov, M., Izdatelsko-knihotorhovyi tsentr "Marketinh", 2002, 892 p.
5. Iudanov A.Iu. Konkurentsiia: teoriia i praktika, A.Iu. Iudanov, M., Izdatelstvo HNOM i D, 2001, 304 p.
6. Shumpeter I. Teoriia ekonomicheskoho razvitiia, I. Shumpeter, M., Prohress, 1982, 455 p.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.