Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26096

Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorГолда, Надія Михайлівна
dc.contributor.authorПіняк, Ірина Любомирівна
dc.contributor.authorGolda, Nadiya
dc.contributor.authorPinyak, Iryna
dc.coverage.temporal29-31 березня 2018 року
dc.coverage.temporal29-31 March 2018
dc.date.accessioned2018-11-16T10:53:27Z-
dc.date.available2018-11-16T10:53:27Z-
dc.date.created2018-03-29
dc.date.issued2018-03-29
dc.identifier.citationГолда Н. М. Конкуренція як об’єктивна ринкова необхідність / Надія Голда, Ірина Піняк // Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“, 29-31 березня 2018 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2018. — Том 1. — С. 123–125. — (Маркетингові підходи адаптації економічних систем до умов інноваційно-конкурентного простору функціонування).
dc.identifier.isbn978-617-7331-54-3
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26096-
dc.format.extent123-125
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В.А.
dc.publisherFOP Palyanitsa V.A.
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“ (1), 2018
dc.relation.ispartofⅡ International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (1), 2018
dc.titleКонкуренція як об’єктивна ринкова необхідність
dc.title.alternativeCompetition as objective market needs
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages3
dc.subject.udc338.43
dc.relation.references1. Азоев Г.Л. Конкуренция: анализ, стратегия и практика / Г.Л. Азоев. – М: Центр экономики и маркетинга, 2000. –208 с.
dc.relation.references2. Портер М. Стратегія конкуренції: Методика аналізу галузей і діяльності конкурентів / М. Портер; пер. з англ. – К.: Основи, 1997. – 390 с.
dc.relation.references3. Смит А. Исследование о природе и причинах богатства народов / А. Смит; пер. с англ. – М.: Наука, 1992. – 572 с.
dc.relation.references4. Фатхутдинов Р.А. Конкурентоспособность организации в условиях кризиса: экономика, маркетинг, менеджмент / Р.А. Фатхутдинов. – М.: Издательско-книготорговый центр «Маркетинг», 2002. – 892 с.
dc.relation.references5. Юданов А.Ю. Конкуренция: теория и практика / А.Ю. Юданов. – М.: Издательство ГНОМ и Д, 2001. – 304 с.
dc.relation.references6. Шумпетер Й. Теория экономического развития / Й. Шумпетер. – М.: Прогресс, 1982. – 455 с.
dc.relation.referencesen1. Azoev H.L. Konkurentsiia: analiz, stratehiia i praktika, H.L. Azoev, M: Tsentr ekonomiki i marketinha, 2000. –208 p.
dc.relation.referencesen2. Porter M. Stratehiia konkurentsii: Metodyka analizu haluzei i diialnosti konkurentiv, M. Porter; transl. from English – K., Osnovy, 1997, 390 p.
dc.relation.referencesen3. Smit A. Issledovanie o prirode i prichinakh bohatstva narodov, A. Smit; transl. from English – M., Nauka, 1992, 572 p.
dc.relation.referencesen4. Fatkhutdinov R.A. Konkurentosposobnost orhanizatsii v usloviiakh krizisa: ekonomika, marketinh, menedzhment, R.A. Fatkhutdinov, M., Izdatelsko-knihotorhovyi tsentr "Marketinh", 2002, 892 p.
dc.relation.referencesen5. Iudanov A.Iu. Konkurentsiia: teoriia i praktika, A.Iu. Iudanov, M., Izdatelstvo HNOM i D, 2001, 304 p.
dc.relation.referencesen6. Shumpeter I. Teoriia ekonomicheskoho razvitiia, I. Shumpeter, M., Prohress, 1982, 455 p.
dc.identifier.citationenGolda N., Pinyak I. (2018) Konkurentsiia yak obiektyvna rynkova neobkhidnist [Competition as objective market needs]. Ⅱ International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" and Ⅰ International Students Scientific Forum "Creative economy in the youth mindset" (Tern., 29-31 March 2018), vol. 1, pp. 123-125 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Україна
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародного студентського наукового форуму „Креативна економіка очима молоді“
dc.citation.volume1
dc.citation.spage123
dc.citation.epage125
dc.citation.conferenceⅡ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ та Ⅰ Міжнародний студентський науковий форум „Креативна економіка очима молоді“
Występuje w kolekcjach:Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2018)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi