Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39805

Назва: Маркетинг як елемент формування конкурентоспроможної туристичної галузі
Інші назви: Marketing as an element of the formation of a competitive tourism industry
Автори: Голда, Надія Михайлівна
Golda, Nadiia
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
Бібліографічний опис: Голда Н. М. Маркетинг як елемент формування конкурентоспроможної туристичної галузі / Надія Михайлівна Голда // ICBuTS-2022, 23-24 листопада 2022 р. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2022. — С. 11–12.
Bibliographic description: Golda N. (2022) Marketynh yak element formuvannia konkurentospromozhnoi turystychnoi haluzi [Marketing as an element of the formation of a competitive tourism industry]. ICBuTS-2022 (Tern., 23-24 November 2022), pp. 11-12 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“, 2022
Proceeding of Ⅱ International Scientific Conference: “Business Transformation for Sustainable Future: Research, Digitalization and Innovation”, 2022
Конференція/захід: Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“
Журнал/збірник: Збірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“
Дата публікації: 23-лис-2022
Дата внесення: 28-гру-2022
Видавництво: ФОП Паляниця В.А.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 23-24 листопада 2022 р.
23-24 November 2022
УДК: 339.138
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 11-12
Початкова сторінка: 11
Кінцева сторінка: 12
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39805
ISBN: 978-617-7875-47-4
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
Перелік літератури: 1. Бурліцька О.П., Голда Н. М. Теоретичні основи стратегії ціннісноорієнтованого маркетингу. Nauka i studia. №1(216). Ekonomiczne Nauki . – Przemyśl, Nauka i studia, 2021. – Р. 15-21.
2. Голда Н. М. Маркетингові дослідження в туризмі. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки та маркетингу: колективна монографія /за ред. д.е.н., доц.. В. А. Фаловича. Тернопіль: 2020. С. 28-42. 3. Семенюк С.Б., Фалович В.А. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств. Маркетинг і цифрові технології. 2020. Том 4. №1. С. 61-72.
References: 1. Burlitska O.P., Holda N. M. Teoretychni osnovy stratehii tsinnisnooriientovanoho marketynhu. Nauka i studia. No 1(216). Ekonomiczne Nauki , Przemyśl, Nauka i studia, 2021, R. 15-21.
2. Holda N. M. Marketynhovi doslidzhennia v turyzmi. Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky ta marketynhu: kolektyvna monograph /ed. d.e.n., dots.. V. A. Falovycha. Ternopil: 2020. P. 28-42. 3. Semeniuk S.B., Falovych V.A. Suchasni tendentsii vykorystannia marketynhu v diialnosti pidpryiemstv. Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii. 2020. V. 4. No 1. P. 61-72.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації» (2022)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.