Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39805

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолда, Надія Михайлівна
dc.contributor.authorGolda, Nadiia
dc.coverage.temporal23-24 листопада 2022 р.
dc.coverage.temporal23-24 November 2022
dc.date.accessioned2022-12-28T14:00:15Z-
dc.date.available2022-12-28T14:00:15Z-
dc.date.created2022-11-23
dc.date.issued2022-11-23
dc.identifier.citationГолда Н. М. Маркетинг як елемент формування конкурентоспроможної туристичної галузі / Надія Михайлівна Голда // ICBuTS-2022, 23-24 листопада 2022 р. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2022. — С. 11–12.
dc.identifier.isbn978-617-7875-47-4
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39805-
dc.format.extent11-12
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В.А.
dc.relation.ispartofЗбірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“, 2022
dc.relation.ispartofProceeding of Ⅱ International Scientific Conference: “Business Transformation for Sustainable Future: Research, Digitalization and Innovation”, 2022
dc.titleМаркетинг як елемент формування конкурентоспроможної туристичної галузі
dc.title.alternativeMarketing as an element of the formation of a competitive tourism industry
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.138
dc.relation.references1. Бурліцька О.П., Голда Н. М. Теоретичні основи стратегії ціннісноорієнтованого маркетингу. Nauka i studia. №1(216). Ekonomiczne Nauki . – Przemyśl, Nauka i studia, 2021. – Р. 15-21.
dc.relation.references2. Голда Н. М. Маркетингові дослідження в туризмі. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки та маркетингу: колективна монографія /за ред. д.е.н., доц.. В. А. Фаловича. Тернопіль: 2020. С. 28-42. 3. Семенюк С.Б., Фалович В.А. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств. Маркетинг і цифрові технології. 2020. Том 4. №1. С. 61-72.
dc.relation.referencesen1. Burlitska O.P., Holda N. M. Teoretychni osnovy stratehii tsinnisnooriientovanoho marketynhu. Nauka i studia. No 1(216). Ekonomiczne Nauki , Przemyśl, Nauka i studia, 2021, R. 15-21.
dc.relation.referencesen2. Holda N. M. Marketynhovi doslidzhennia v turyzmi. Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky ta marketynhu: kolektyvna monograph /ed. d.e.n., dots.. V. A. Falovycha. Ternopil: 2020. P. 28-42. 3. Semeniuk S.B., Falovych V.A. Suchasni tendentsii vykorystannia marketynhu v diialnosti pidpryiemstv. Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii. 2020. V. 4. No 1. P. 61-72.
dc.identifier.citationenGolda N. (2022) Marketynh yak element formuvannia konkurentospromozhnoi turystychnoi haluzi [Marketing as an element of the formation of a competitive tourism industry]. ICBuTS-2022 (Tern., 23-24 November 2022), pp. 11-12 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
dc.citation.journalTitleЗбірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“
dc.citation.spage11
dc.citation.epage12
dc.citation.conferenceⅡ Міжнародна науково-практична конференція „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“
Розташовується у зібраннях:ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації» (2022)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.