Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8328

Назва: Рекламна діяльність туристичних підприємств
Інші назви: Advertising activity travel companies
Автори: Голда, Надія Михайлівна
Golda, Nadiya
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Голда Н. М. Рекламна діяльність туристичних підприємств / Надія Голда // Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 18 квітня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — С. 87-89. — (Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description: Golda N. (2012) Reklamna diialnist turystychnykh pidpryiemstv [Advertising activity travel companies]. Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development" (Tern., April 18, 2012), pp. 87-89 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development"
Конференція/захід: Ⅱ науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Дата публікації: 18-кві-2012
Дата внесення: 28-січ-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 18 квітня 2012 року
April 18, 2012
УДК: 658. 338
Теми: туризм
рекламна діяльність
конкурентна позиція
туристична індустрія
tourism
advertising
competitive position
the tourism industry
Діапазон сторінок: 87-89
Початкова сторінка: 87
Кінцева сторінка: 89
Короткий огляд (реферат): Туризм на сучасному етапі економічного розвитку є одним із найбільш високоприбуткових і динамічних секторів світової економіки, яка невпинно розвивається. Комплексність туризму передбачатиме вивчення продуктової політики, політики формування цін на туристичні послуги, вибору оптимальних каналів розповсюдження, методів просування та реклами
Tourism at the present stage of economic development is one of the most profitable and dynamic sectors of world economy, which is constantly evolving. The complexity of tourism will include the study of food policy, policy pricing for travel services, choosing the best distribution channels, methods of promotion and advertising
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8328
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2012)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.