このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8328

タイトル: Рекламна діяльність туристичних підприємств
その他のタイトル: Advertising activity travel companies
著者: Голда, Надія Михайлівна
Golda, Nadiya
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Голда Н. М. Рекламна діяльність туристичних підприємств / Надія Голда // Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 18 квітня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — С. 87-89. — (Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description (International): Golda N. (2012) Reklamna diialnist turystychnykh pidpryiemstv [Advertising activity travel companies]. Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development" (Tern., April 18, 2012), pp. 87-89 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development"
Conference/Event: Ⅱ науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Journal/Collection: Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
発行日: 18-4月-2012
Date of entry: 28-1月-2016
出版者: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 18 квітня 2012 року
April 18, 2012
UDC: 658. 338
キーワード: туризм
рекламна діяльність
конкурентна позиція
туристична індустрія
tourism
advertising
competitive position
the tourism industry
Page range: 87-89
Start page: 87
End page: 89
抄録: Туризм на сучасному етапі економічного розвитку є одним із найбільш високоприбуткових і динамічних секторів світової економіки, яка невпинно розвивається. Комплексність туризму передбачатиме вивчення продуктової політики, політики формування цін на туристичні послуги, вибору оптимальних каналів розповсюдження, методів просування та реклами
Tourism at the present stage of economic development is one of the most profitable and dynamic sectors of world economy, which is constantly evolving. The complexity of tourism will include the study of food policy, policy pricing for travel services, choosing the best distribution channels, methods of promotion and advertising
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8328
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Content type: Article
出現コレクション:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2012)



このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。