Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8328

Tytuł: Рекламна діяльність туристичних підприємств
Inne tytuły: Advertising activity travel companies
Authors: Голда, Надія Михайлівна
Golda, Nadiya
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Cytat: Голда Н. М. Рекламна діяльність туристичних підприємств / Надія Голда // Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 18 квітня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — С. 87-89. — (Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description: Golda N. (2012) Reklamna diialnist turystychnykh pidpryiemstv [Advertising activity travel companies]. Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development" (Tern., April 18, 2012), pp. 87-89 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development"
Konferencja/wydarzenie: Ⅱ науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Data wydania: 18-kwi-2012
Date of entry: 28-sty-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 18 квітня 2012 року
April 18, 2012
UDC: 658. 338
Słowa kluczowe: туризм
рекламна діяльність
конкурентна позиція
туристична індустрія
tourism
advertising
competitive position
the tourism industry
Zakres stron: 87-89
Główna strona: 87
Strona końcowa: 89
Abstract: Туризм на сучасному етапі економічного розвитку є одним із найбільш високоприбуткових і динамічних секторів світової економіки, яка невпинно розвивається. Комплексність туризму передбачатиме вивчення продуктової політики, політики формування цін на туристичні послуги, вибору оптимальних каналів розповсюдження, методів просування та реклами
Tourism at the present stage of economic development is one of the most profitable and dynamic sectors of world economy, which is constantly evolving. The complexity of tourism will include the study of food policy, policy pricing for travel services, choosing the best distribution channels, methods of promotion and advertising
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8328
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2012)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi