Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44596

Назва: Управління конкурентоспроможністю підприємства
Інші назви: Management of competitiveness of the enterprise
Автори: Голда, Надія Михайлівна
Семків, Дмитро
Golda, Nadiya
Semkiv, Dmytro
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Голда Н. М. Управління конкурентоспроможністю підприємства / Надія Голда, Дмитро Семків // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 16–17. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Bibliographic description: Golda N., Semkiv D. (2023) Upravlinnia konkurentospromozhnistiu pidpryiemstva [Management of competitiveness of the enterprise]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 16-17 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Конференція/захід: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 30-лис-2023
Дата внесення: 28-лют-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
УДК: 339.138
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 16-17
Початкова сторінка: 16
Кінцева сторінка: 17
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44596
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
Перелік літератури: 1. Голда Н. Конкурентоспроможність підприємства та формування їх конкурентних переваг./Голда Н., Піняк І. Колективна монографія "Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб'єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем" За ред. д.е.н. проф. Панухник О.В. ФОП Паляниця В.А. Тернопіль 2021 с.79-85.
2. Голда Н. Маркетинг як елемент формування конкурентоспроможної туристичної галузі. ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації. Тернопіль 23-24 листопада 2022 р. С.11-12.
References: 1. Holda N. Konkurentospromozhnist pidpryiemstva ta formuvannia yikh konkurentnykh perevah./Holda N., Piniak I. Kolektyvna monograph "Naroshchuvannia finansovo-ekonomichnoho potentsialu subiektiv ekonomichnykh vidnosyn yak osnova postupalnoho rozvytku terytorialno-hospodarskykh system" ed. d.e.n. prof. Panukhnyk O.V. FOP Palianytsia V.A. Ternopil 2021 P.79-85.
2. Holda N. Marketynh yak element formuvannia konkurentospromozhnoi turystychnoi haluzi. II Mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia "Transformatsiia biznesu dlia staloho maibutnoho: doslidzhennia, didzhytalizatsiia ta innovatsii. Ternopil 23-24 lystopada 2022 y. P.11-12.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.