Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023) : [88] Домівка зібрання Перегляд статистики

Logo
Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція
«Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі»

Організатори:

  • Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя,
  • Кафедра промислового маркетингу

Дата проведення: 30 листопада 2023 року.

Напрямки роботи конференції

  1. Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами
  2. Діджитал-маркетинг і стратегічні орієнтири бізнесу
  3. Маркетингові комунікації та реклама в умовах цифрової трансформації бізнесу
  4. Інноваційні логістичні технології на підприємствах транспорту і промисловості

Форма проведення конференції: дистанційна

Для участі в конференції необхідно до 25 листопада 2023 р. направити на електронну адресу оргкомітету заявку, електронну версію відредагованих тез та копію квитанції про оплату.

Заявки на участь у роботі конференції та тези доповідей необхідно надсилати науковому секретарю конференції, доц.. кафедри промислового маркетингу Семенюк С.Б., на адресу: kaf_mv@tntu.edu.ua

Контактна інформація

Адреса оргкомітету
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Кафедра промислового маркетингу
46000, Тернопіль, вул. Білогірська, 50
Науковий секретар:
Семенюк Світлана Богданівна,
тел. 096 2455688
e-mail: kaf_mv@tntu.edu.ua

Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет- конференції. – Тернопіль, ТНТУ, 2023. – 149 c.

Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“

Зміст


1
2
3
4
МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІННОВАЦІЇ В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВАМИ
12
14
16
18
20
23
25
27
29
31
33
34
35
37
39
41
43
45
47
48
49
50
52
54
ДІДЖИТАЛ-МАРКЕТИНГ І СТРАТЕГІЧНГІ ОРІЄНТИРИ БІЗНЕСУ
56
58
60
62
64
65
67
69
71
74
76
78
79
81
83
85
87
88
90
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ТА РЕКЛАМА В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ БІЗНЕСУ
91
92
94
96
98
100
101
102
105
106
ІННОВАЦІЙНІ ЛОГІСТИЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ТРАНСПОРТУ І ПРОМИСЛОВОСТІ
108
110
112
113
115
116
118
119
120
122
123
125
126
127
129
131
132
134
135
136
137
139
141
143
145
147
148
149
150
 
152

Content


1
2
3
4
MARKETING TECHNOLOGIES AND INNOVATIONS IN ENTERPRISE MANAGEMENT
12
14
16
18
20
23
25
27
29
31
33
34
35
37
39
41
43
45
47
48
49
50
52
54
DIGITAL MARKETING AND STRATEGIC BUSINESS GUIDELINES
56
58
60
62
64
65
67
69
71
74
76
78
79
81
83
85
87
88
90
MARKETING COMMUNICATIONS AND ADVERTISING IN THE CONTEXT OF DIGITAL BUSINESS TRANSFORMATION
91
92
94
96
98
100
101
102
105
106
INNOVATIVE LOGISTICS TECHNOLOGIES AT TRANSPORT AND INDUSTRY ENTERPRISES
108
110
112
113
115
116
118
119
120
122
123
125
126
127
129
131
132
134
135
136
137
139
141
143
145
147
148
149
150
 
152

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 1 до 88 з 88
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Особливості оцінювання результатів дистрибуційної діяльності в умовах євроінтеграціїШеремета, Ольга; Sheremeta, Olha
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Інновації в готельній індустріїДацик, Юліанна; Datsyk, Julianna
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Діагностування несправностей зчеплення автомобіляЦіхоцько, Сергій; Цихоцько, Роман; Tsikhotsko, Serhii; Tsykhotsko, Roman
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Деякі особливості вдосконалення процесів ремонту автотранспортних засобівФеш, Павло; Феш, Мирослава; Fesh, Pavlo; Fesh, Myroslava
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Видавнича сторінка-
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Впровадження штучного інтелекту в логістиці: майбутнє логістичної галузіФалович, Наталія; Дубчак, Олександр; Falovych, Nataliia; Dubchak, Oleksandr
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Підвищення ефективності транспортного обслуговування клієнтівФалович, Володимир Андрійович; Фалович, Наталія; Шевчук, Оксана Степанівна; Falovych, Volodymyr; Falovych, Nataliia; Shevchuk, Oksana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Логістичний підхід до управління матеріальними потоками: сучасні тенденції та виклики для підприємствЯкимишин, Лілія Ярославівна; Федорук, Ярослав; Yakymyshyn, Liliya; Fedoruk, Yaroslav
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Загальна методика та технологія технічного обслуговування та ремонту гальмівних систем автомобіляПилипчук, Марія; Скочеляс, Діана; Мартинюк, Роман; Pylypchuk, Maria; Skochelias, Diana; Martyniuk, Roman
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Обслуговування та ремонт автоматичної коробки передач легкового автомобіляСкороход, Назар; Кухарук, Назарій; Skorokhod, Nazar; Kukharuk, Nazarii
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Збутова політика в управлінні підприємством: сучасні тенденціїГолова, Віталій; Holova, Vitaliy
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Нормативна база діяльності міського маршрутного пасажирського транспортуСорокопас, Назар; Малий, Микола; Sorokopas, Nazar; Malyi, Mykola
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Удосконалення організації доставки продовольчих товарів автопаркомСенчишин, Назар; Дорош, Сергій; Senchyshyn, Nazar; Dorosh, Serhii
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Етапи розробки дільниці з ремонту та збирання двигунів внутрішнього згорянняРудакевич, Максим; Драган, Андрій; Rudakevych, Maksym; Drahan, Andrii
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Актуальність забезпечення безпеки дорожнього рухуЛукасевич, Павло; Стащишин, Юлія; Lukasevych, Pavlo; Stashchyshyn, Yuliya
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Перевезення товарів повсякденного попитуМамрош, Ігор; Ярема, Ростилав; Mamrosh, Ihor; Yarema, Rostylav
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Удосконалення маршрутної мережі містаСоляр, Сергій; Троян, Юлія; Soliar, Serhii; Troian, Yuliia
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Розробка оптимальної схеми доставки вантажів на міжнародних маршрутахПодобівський, Ігор; Одінцов, Олександр; Podobivskyy, Ihor; Odintsov, Oleksandr
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Аналіз параметрів транспортного потоку на перетині вулиць Б. Хмельницького-С.Бандери-Руська-Гоголя у м. ТернопільКріль, Сергій; Марцинюк, Андрій; Kril, Serhii; Martsynyuk, Andriy
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Сучасні проблеми моделювання матриць пасажирських кореспонденцій в середніх містахКоваль, Олег; Ткачук, Андрій; Koval, Oleh; Tkachuk, Andriy
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Управління конкурентоспроможністю підприємстваГолда, Надія Михайлівна; Семків, Дмитро; Golda, Nadiya; Semkiv, Dmytro
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Проблематика енергозбереження на автотранспортних підприємствахГуменюк, Ігор; Циганюк, Олександр; Humenyuk, Ihor; Tsyganyuk, Oleksandr
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Огляд типів трансмісій автомобусів, які експлуатуються на автотранспортному підприємстві ТОВ “ЄВРО ТУР-М”Захарчук, Василь; Zakharchuk, Vasyl
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Аналіз ефективності маркетингових витрат: ключ до успіху сучасного підприємстваКурадовець, Юрій; Kyradovets, Yurii
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Переформатування логістики під час війниГорин, Руслан; Horin, Ruslan
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Оптимізація матеріальних потоків підприємства в умовах невизначеностіКапшій, Юрій; Kapshii, Yurii
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Роль і хід еволюції ринку автомобільного транспорту з електричним приводомГуменний, Володимир; Карабін, Артур; Humennyi, Volodymyr; Karabin, Artur
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Дослідження параметрів вулично-дорожньої мережі по місту ТернопільКравець, Іван; Джинджиристий, Андрій; Kravets, Ivan; Dzhyndzhyrystyi, Andrii
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Необхідність технічного обслуговування на підприємствіГалай, Роман; Бойко, Богдан; Горохівський, Роман; Halay, Roman; Boyko, Bohdan; Horokhivskyy, Roman
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Удосконалення трансмісії пасажирських автобусів типу Neoplan Transliner N316Батюк, Дмитро; Матейко, Володимир; Batyuk, Dmytro; Mateyko, Volodymyr
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Формування ефективного набору методів просування продукції промислового призначенняМедюх, Віталій; Mediukh, Vitalii
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Buzz-маркетинг: особливості його використання підприємствамиСаган, Анастасія; Sagan, Anastasia
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Формування маркетингової системи розподілу підприємстваБеш, Віталій; Besh, Vitalii
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Оптимізація рекламної стратегії у контексті трансформації ринкуПеркій, Руслан; Perkii, Ruslan
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Мобільний мерчандайзинг як нова технологія в продажахБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Інноваційні інструменти комунікаційної діяльності в маркетингуШоломейчук, Сергій; Sholomeichuk, Serhii
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Вплив технічного обслуговування на експлуатаційні властивості транспортних засобівБілобран, Ігор; Баліцький, Олег; Бакун, Тарас; Bilobran, Ihor; Balitsky, Oleg; Bakun, Taras
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Комунікаційна складова мерчандайзингуОксентюк, Богдана Андріївна; Стеців, Ярослав; Oksentiuk, Bohdana; Stetsiv, Yaroslav
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Формування паркувального простору містаБакулін, Петро; Башуцький, Богдан; Шлейка, Олег; Bakulin, Petro; Bashutskyi, Bohdan; Shleyka, Oleg
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Виклики та можливості реклами в умовах цифрової трансформаціїМашлій, Галина Богданівна; Ткачук, Сергій; Mashliy, Halyna; Tkachuk, Serhii
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Цифровізація як одна із складових зростання економіки УкраїниТимошів, Максим; Tymoshiv, Maxim
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Сучасний маркетинг та основні напрями його розвиткуБаньковський, Дмитро; Bankovskyi, Dmytro
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Таргетинг аудиторії: використання даних користувачів для точного визначення цільової аудиторіїБукай, Петро; Bukai, Petro
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Роль реклами в сучасному просторіГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Проблеми та умови успіху сучасного маркетингуСеменюк, Світлана Богданівна; Баньковський, Дмитро; Semeniuk, Svitlana; Bankovskyi, Dmytro
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Механізм застосування маркетингових комунікацій в умовах кризиГвоздик, Олег; Hvozdyk, Oleh
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Формування стратегії розвитку підприємстваТарар, Тетяна; Tarar, Tetiana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Інноваційні товари в маркетинговій діяльності підприємстваТрембач, Петро; Trembach, Petro
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Реклама: поняття, цілі та створенняБаран, Тарас; Baran, Taras
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Сутність інтернет-маркетингу у просуванні продукції промислового підприємстваКрижановський, Богдан; Kryzhanovskyi, Bohdan
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Дослідження сутності управління маркетинговою діяльністю як важливого елементу функціонування підприємстваМаїк, Сергій; Бурліцька, Оксана Петрівна; Maijk, Sergiy; Burlitska, Oksana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Управління стратегічним розвитком підприємстваПіняк, Ірина Любомирівна; Візнюк, Максим; Piniak, Iryna; Vizniuk, Maksym
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Зміст-
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Особливості формування маркетингової стратегії розвитку підприємстваРоманова, Оксана; Шпилик, Світлана Василівна; Romanova, Oksana; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Місце маркетингу в загальній системі управління підприємством у ресторанному бізнесіКіпибіда, Людмила; Коваль, Сергій; Мельник, Лілія Миколаївна; Kipybida, Liudmyla; Koval, Serhii; Melnyk, Liliya
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Direct marketing в системі маркетингової політики комунікацій підприємстваПеркій, Руслан; Perkii, Ruslan
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Оцінка стратегічної позиції підприємстваКулик, Юлія Романівна; Семків, Дмитро; Kulyk, Yuliia; Semkiv, Dmytro
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Сутність автоматизації мерчандайзингуРудяк, Ростислав; Бурліцька, Оксана Петрівна; Rudyak, Rostuslav; Burlitska, Oksana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Особливості бізнес-планування в підприємницькій діяльностіДудкін, Павло Дмитрович; Шведа, Тарас; Dudkin, Pavlo; Shveda, Taras
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Взаємозв’язок маркетингу і діджитал-інструментів під час війниЗяйлик, Марія Федорівна; Zialyk, Maria
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Оптимізація контенту для соціальних платформ: стратегії та взаємодія з алгоритмамиБукай, Петро; Bukai, Petro
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Особливості формування інноваційного маркетингу в умовах кризиЮрик, Наталія Євгенівна; Кирич, Наталія Богданівна; Yuryk, Nataliia; Kyrych, Nataliia
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Конкуренція як важливий засіб контролю в ринковій системіШеремета, Ольга; Sheremeta, Olga
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Основні стратегічні рішення у збутовій політиці підприємстваВізнюк, Максим; Vizniuk, Maksym
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Сучасні інструменти цифрового маркетингу у готельній індустріїБудна, Юлія; Янч, Ольга; Budna, Yuliia; Yanch, Olha
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Сутність та класифікація маркетингових конкурентних стратегійЗолота, Наталія; Шпилик, Світлана Василівна; Zolota, Natalia; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Аналіз конкурентного середовища підприємстваЗелінський, Сергій; Zelinskyi, Serhii
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Передмова-
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Особливості конкурентоспроможності автотранспортних підприємствСкочеляс, Діана; Пилипчук, Марія; Skochelias, Diana; Pylypchuk, Maria
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Маркетингові інструменти формування та утримання конкурентних перевагРоманова, Оксана; Шпилик, Світлана Василівна; Romanova, Oksana; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Основні завдання планування інноваційного продуктуТрембач, Петро; Trembach, Petro
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Управління конкурентоспроможністю у роздрібній торгівлі: підходи, інструменти та проблемиСемеген, Олексій; Semehen, Oleksii
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Мережева модель як сучасна організаційна форма підприємстваФалович, Володимир Андрійович; Демкура, Тарас; Falovych, Volodymyr; Demkura, Taras
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Розробка продуктової концепції споживчого підприємстваТарар, Тетяна; Tarar, Tetiana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Особливості формування конкурентних перевагСтеців, Ярослав; Stetsiv, Yaroslav
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Редакційна сторінка-
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Загальні принципи та стандарти викладки товаруРудяк, Ростислав; Бурліцька, Оксана Петрівна; Rudyak, Rostuslav; Burlitska, Oksana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Технологічні інновації як ключовий фактор успіху сучасних продажОсельський, Олександр; Oselskyi, Oleksandr
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Роль інноваційного маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємстваОксентюк, Богдана Андріївна; Баран, Тарас; Oksentiuk, Bohdana; Baran, Taras
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Сутність управління маркетинговою діяльністю підприємств в УкраїніМаїк, Сергій; Бурліцька, Оксана Петрівна; Maijk, Sergiy; Burlitska, Oksana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Діагностика маркетингової діяльності ДПТНЗМандзюк, Оля; Mandzyuk, Olya
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Інноваційні підходи в мотивації персоналу в логістичній сферіКостецький, Володимир; Дудкін, Павло Дмитрович; Kostetskyi, Volodymyr; Dudkin, Pavlo
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Методичні підходи до оцінювання ефективності комплексу маркетингу підприємстваМедюх, Віталій; Mediukh, Vitalii
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Конкурентоспроможність українських підприємств на міжнародному ринку в період війниКаліщук, Владислав; Kalishchuk, Vladuslav
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Розроблення та обгрунтування товарно-збутової політики на маркетингових засадахРатинський, Вадим Віталійович; Малярський, Олег; Лабек, Юрій; Ratynskyi, Vadym; Malyarskyi, Oleg; Labek, Yuri
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Теоретичні підходи до формування маркетингової конкурентної стратегії підприємстваЗолота, Наталія; Шпилик, Світлана Василівна; Zolota, Natalia; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Титульна сторінка-
Proceedings Book30-лис-20238-гру-2023Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції : "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі"-
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 1 до 88 з 88