Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44607

Назва: Збутова політика в управлінні підприємством: сучасні тенденції
Інші назви: Distribution policy in enterprise management: contemporary trends
Автори: Голова, Віталій
Holova, Vitaliy
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Голова В. Збутова політика в управлінні підприємством: сучасні тенденції / Віталій Голова // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 18–19. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Bibliographic description: Holova V. (2023) Zbutova polityka v upravlinni pidpryiemstvom: suchasni tendentsii [Distribution policy in enterprise management: contemporary trends]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 18-19 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Конференція/захід: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 30-лис-2023
Дата внесення: 28-лют-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
Науковий керівник: Якимишин, Лілія Ярославівна
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 18-19
Початкова сторінка: 18
Кінцева сторінка: 19
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44607
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
Перелік літератури: 1. Балабанова Л.В., Мітрохіна Ю.П. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств: підручник / Л.В. Балабанова, Ю.П. Мітрохіна. Донецьк: Дон. ДУЕТ, 2009. 245с.
2. Безугла Л.С., Пороходніченко К.Р. Формування маркетингової збутової політики підприємства/ Л.С. Безугла, К.Р Пороходніченко // Економіка та управління підприємствами, Випуск 24. (2018). С.111-115.
References: 1. Balabanova L.V., Mitrokhina Yu.P. Stratehichne marketynhove upravlinnia zbutom pidpryiemstv: pidruchnyk, L.V. Balabanova, Yu.P. Mitrokhina. Donetsk: Don. DUET, 2009. 245p.
2. Bezuhla L.S., Porokhodnichenko K.R. Formuvannia marketynhovoi zbutovoi polityky pidpryiemstva/ L.S. Bezuhla, K.R Porokhodnichenko, Ekonomika ta upravlinnia pidpryiemstvamy, Issue 24. (2018). P.111-115.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.